Reviews for Forgive
maddison chapter 12 . 6/21/2010
i thought they would be smart enough to call her...apparantly people who are least 70-80 years old are not smart enough:(
maddison chapter 8 . 6/21/2010
yay yay yay yay!
maddison chapter 7 . 6/21/2010
hmmmmmmmm i dont how 2 respond to that...sorry
maddison chapter 2 . 6/21/2010
sad!jeez i hope the next capters are easier for nessie because just reading this makes me wanna cry!
Nyasha17 chapter 1 . 8/31/2009
Are you kidding me...?
A is for Angel chapter 23 . 1/31/2009
loved this one shot
jg456 chapter 23 . 1/31/2009
loved it
Tater-K chapter 23 . 1/29/2009
loved this! cant wait for mor!
Jayda Jareau chapter 8 . 1/6/2009
awesome story
breathewithoutyou chapter 1 . 12/23/2008
love this story
fallenoutofgrace chapter 20 . 12/22/2008
i love it.
Guest chapter 22 . 12/7/2008
!

-

Meh feelz speshul.

C:

I can't wait to start reading Coming to Terms!

You're such a great writer that I bet it'll be...

-tries to think of a word good enough to describe your awesomeness-

Dev-tastic!

-nodnod-

;D
LizzieAliceBlack chapter 21 . 12/6/2008
do the forgive sequel first please? i'm so damn curious on whats on happening next!
LizzieAliceBlack chapter 20 . 12/6/2008
awe i love it soo much please make a sequel!
0041523 chapter 22 . 12/5/2008
oh sweetness I'm there! can't wait till the sequel...!
303 | Page 1 2 3 4 11 .. Last Next »