Reviews for Nothing You Say Can Make This Better
Guest chapter 4 . 9/26/2011
Update soon

I wanna know wat happens next
Kaylz chapter 4 . 6/23/2009
I didnt think id like this at first, but i do! I love Bellas character, i love how Emmett is still that protective older brother, i dont have a clue why Edward is there, his eyes are gold, so yeah, i dont understand why Vampire Edward would join the Nazi army? But, i do like it. Oh and i love Alices joke about them not being even real i had to laugh at that. I really want to see if Edward will get Alice and Emmett out too.
Rachel-Dianexo chapter 4 . 2/14/2009
hey ur soo awesome at writin! luvin all the characters really luvin alices jealouly and emmetts cuddly bear character type plzplzplzplzplzplzplz write more

luvin it

rachie xx
flower123 chapter 4 . 1/25/2009
she's very brave!update soon
asdf chapter 4 . 1/20/2009
Lol Alice is jealous. and I love Augstana you have a good taste in musci lol
asdf chapter 2 . 1/20/2009
Emmett is so cute in this story i love him!
asdf chapter 1 . 1/20/2009
i like bella in this story, even though i doubt she would that in the real twilight. but it is AU
Slytherin-pinstripes chapter 4 . 1/20/2009
blurgh! that sounds like belsies yes i am hyper
Spongebob was here chapter 4 . 1/19/2009
Hurray for updates! That was totally awesome and yes it WAS SHORT! Make it LONGER!

-Spongebob Was Here
Boston chapter 3 . 1/18/2009
UGH! that was too short and you haven't updated in since like 12-07-08! That's more than a month! More more more!
Boston chapter 2 . 1/18/2009
Alice is really cool! I hope you have her in here more, and I liked how she explained the whole 'we might not get out of here alive' thingy!
Boston chapter 1 . 1/18/2009
OMG I loved loved loved Edward! Even the characters are like OOC they're still totally cool. I think you spelled Austwizh wrong but I have NO idea how to spell it either so XD
Korie.Moore chapter 2 . 10/23/2008
Sweet! Glad you updated, hope this stories continues. And I'm with EGR on this one.

-Korie
Jazz1843XD chapter 1 . 10/7/2008
Morbid much? Anyways good i can see how that might be offensive but um maybe change the rating to M cuz of the Nazi thingy next chap just explain in the authers not that u didnt mean 2 offend anyone and tha its just a story or something like that
LoudButStillQuiteDeadly chapter 1 . 9/28/2008
Eergh. I like it, and it makes me nervous at the same time. -Sniffle-
16 | Page 1 2 Next »