Reviews for Their Knife Called Lust
yuukiluna chapter 6 . 10/24/2010
yay peter and charolette are in this
yuukiluna chapter 1 . 10/24/2010
i like it but i'll see in later chapters but anyways its really good so far
ReadingIsSexy15 chapter 14 . 3/3/2010
woww it was really cool!
AliceW chapter 14 . 11/1/2009
I just found your story and i like it very very mutch. Will you post another chapter soon?
Bekko chapter 14 . 10/7/2009
This was amazing. I love reading Bella/Jasper stories, and this has to be one of the most original I have come across. You are an awesome writer:)
EvilClosetProductions chapter 3 . 9/21/2009
yes i do like it when beautiful vampires talk so pretty ;)
RageMonster chapter 6 . 9/5/2009
Weird Bella power. What is UP with her EYES? You know, that could be an advatage. With Charlie and such, you know?

I'm just wondering, is this post Eclipse, or what? I'm confused on that.

They're going to see Peter and Charlette? Awesome! Those two are hard to write about, since we know so little about them.

Are they gonna see Garret? I Hope so. Garret's awesome! YAY GARRET!

I thought Bella said she wasn't mad at Alice.

KEEP WRITING!

~Sam~
RageMonster chapter 5 . 9/5/2009
*sniffe* too short

OH WELL! I loved the tiny chapter! YAY!]

He really must love her, huh? I didn't expect that.

Edward BIT BELLA? Wow, psycho much? lol

Short chapter even shorter review!

Keep writing!

~Sam~
RageMonster chapter 4 . 9/5/2009
Well, why is EDWARD angry? It was HIS fault! Idiot...

STill in a happy prancy mood, either because of the story (a very reasonable theory) or just because I'm weird. *shrugs*

haha, Edward's PO'd! *Does a victory dance* Well, just because BELLA can't doesn't mean I can't! lol

Haha, I can just picture that Shrek moment. lol, that would be the perfect way to describe it. haha, go job!

I'm still happy Edward's mad. He's always so happy and gets what he wants all the time, it's about time he gets angry! lol

Well, you must keep writing!

~Sam~
RageMonster chapter 3 . 9/5/2009
hahahahaha, yes, I certainly DO love that, 'cept I never had a vamp boyfriend, so...

ANYWHO, GO ROSALIE! That is an awesome thing, and I Hope Edward enjoyes his 'wrath of a thounsand splilters'. He deserves it.

EW, what does Emmett mean by his 'virgin eyes' never being the same. OMG, THEY DID NOT, did they? That is so uncool.

I wouldn't be mad at Alice either, except for the reason listed. It was EDWARD'S fault, ALL EDWARD'S FAULT! lol lol lol lol lol

Yeppers, and Emmett is HILARIOUS! His eyes are anything BUT virgin, lol, and Everyone in that house is gonna be mad at the terrible twosome. lol

Alice, you still rock!

Keep writing!

~Sam~
RageMonster chapter 2 . 9/5/2009
HA, she IGNORED Edward! *cue evil music* AH!

Ok, I canNOT imagine adorable Jasper in a Chef costume. Can you? AH! *Drools* lol, and the WAITER! AH AH AH AH AH!

Does Jasper love Bella, or is she just sort of an understudy? ha, we will find out, hmm? lol

"You're my Imsomnia," Again, I was trying to hold in my laughter the entire time. I don't know if that's just the kind of mood I'm in, but I LOVE reading this story so much! PlEASE update SOON!

Keep writing!

~Sam~
RageMonster chapter 1 . 9/5/2009
haha, AWESOME!

I don't know if it's supposed to be a comody or something, but I was smiling the entire time! lol

haha, quick thinking on their part, haha. When something happens, turn to the person next to you and give him a hug, literaly! hahahah

This literally made peoplegive me weird looks, I was laughing so hard. I Hope that's a good thing! lol

I Hope you write more! In fact, you better!

~Sam~
Alice-in-not-so-Wonderland chapter 14 . 6/2/2009
more plz
Alice-in-not-so-Wonderland chapter 3 . 6/2/2009
what does that mean
Scared-Like-Me chapter 14 . 5/26/2009
just , god, sorry if there's any spelling mistakes, but i'm crying, i mean charlie? dead? god, it was so beautiful , hat you sent him of in a way that shows he's at peace, and jasper/bella, is now my favourite paring, it just seems so , right? is that even the word? you story is awsoem,

update! please :)
188 | Page 1 2 3 4 11 .. Last Next »