Reviews for I Predict You'd Look Good in a Riot
UseTheForce3434 chapter 1 . 6/17/2011
please update soon! I've been waiting for so long for an update... :'(
satsujinsha chapter 5 . 11/29/2010
update pleeaaseee! a year and four months later LOL
Ivan Rossiyskaya Federatsiya chapter 5 . 8/29/2010
You must update...or..ill eat you. :3 got it memorized?
ghjkl chapter 1 . 11/4/2009
story name is hilarious but i dont get the connection to the story. hope it is explained by the end
BigIrishKing chapter 5 . 7/26/2009
Hey, this is a really good fic! I like the way you write about vampires and hey life styles and what not. XD And I thought Axel was a little funny, still loved him. Although...when you said the thing about Mindless Self Indulgence, I was like "WTF? They're really good!" and stuck my tongue out at the screen, but that's just me. XD My mom would agree with Roxas' opinion, lol. Anyways, I hope the next chapter will be written?
Roxness chapter 5 . 7/24/2009
I LOVE this!

Please update soon!
blood as soft as silk chapter 5 . 7/15/2009
thanks for the chapter! i can't wait to read more of this, please update soon and when you can. thanks! ;D
casaragi chapter 5 . 7/14/2009
i really loved the story :) i read the first chap when it first came out but then i last the fic because i didnt put it in my alert list , it just kept me in the edged of my sit i cant wait for more ! aah riku i know it was him , i have this strange feeling that riku is going to seduce sora ether for fun or for attraction cant wait for more!
Siddeeqahfan chapter 5 . 7/13/2009
this story is amazing! please please please please update soon..

it is critical lol )
SarahXxUnlovedxX chapter 5 . 7/13/2009
oh roxy has a chance. pshh not that he didn't have one before xD
Claire Lanser chapter 5 . 7/12/2009
yay! a new chapi! keep going, i can't wait! i love this so much!
StealAlone chapter 5 . 7/12/2009
Dude. You're totally a Buffy fan. Am I right?

...Probably not... maybe more of a Twilight fan. Anyway, I would be lying if I said I didn't thoroughly enjoy this chapter. And the previous ones.

Can't wait for the next chapter!
AvalonParadise chapter 5 . 7/12/2009
i really like this story, the only downside is the chapters aren't very long D:

but they're pretty damn good chapters.
Minikimii chapter 5 . 7/12/2009
Hey, your beta is Aindel, right? She's my beta too, so... message me and I can give you her email. :)

I KNEW Roxas's ex was going to be Riku! Poor Sora-bear doesn't stand a chance. X3

-Minikimii
DrabblesAnom chapter 4 . 6/28/2009
Oh please update some more! I have this saved under my favorites and I got back and re-read the chapters when I get bored! I wanna know what happens next TT
53 | Page 1 2 3 .. Last Next »