Reviews for Off Course: The Delivery Boy Saga
Shinigami Merchant chapter 2 . 7/20
I wonder what Hojo's reaction would be to the bonfire Vincent and Cloud made XD
Shinigami Merchant chapter 1 . 7/20
Interesting and very detailed beginning
10th Squad 3rd Seat chapter 7 . 5/23
You would think Cloud would be used to boredom.

Oh wells, to the sequel!
10th Squad 3rd Seat chapter 6 . 5/23
Oh there's Genesis and Angeal!X3
10th Squad 3rd Seat chapter 5 . 5/23
He just HAD to fix up a 2nd Fenrir. HA!

What about the other SOLDIER Firsts?
10th Squad 3rd Seat chapter 4 . 5/23
Awww Cloud is such a mother hen.

Vincent is gonna go so hard on Rufus!
10th Squad 3rd Seat chapter 3 . 5/23
Feels are all over the place!
10th Squad 3rd Seat chapter 2 . 5/23
Zack is a cutie!

Gotta say, Vincent was totally needed for this to
10th Squad 3rd Seat chapter 1 . 5/23
Cloud's gonna train Zack? This will be so cute to read!
LunarCatNinja chapter 7 . 5/1
This is great! The Omakes at the end were hilarious!
Shade the Hero chapter 6 . 1/20/2015
Hahahaha! I loved this. Outtakes are awesome! And I loved the extra characters you threw in, even Kadaj? xD
Shade the Hero chapter 5 . 1/20/2015
Well, poo. Wish Hojo's torture would have been a bit more...visual and would have loved to hear his pain-filled screeches of agony. Still, I loved the banter between Cloud and Sephiroth. And poor Zack. that wasn't cool for Cloud to make him cry like that.
Shade the Hero chapter 4 . 1/20/2015
Heh, Cloud said some of the things I've said many times about killing Hojo. Damn, the poor kid. It really tore at my heart when Cloud picked him up and he did nothing but curl into his hold like that. I hope Hojo suffers.
Shade the Hero chapter 3 . 1/20/2015
Wow, Cloud hugged someone? And even more wow, it was Vincent? Cool!
Shade the Hero chapter 2 . 1/20/2015
Yay! Death to Hojo! I hope it's painful...and slow. Hehe, I'm was happy to see Cloud so at ease with his mountain climbing adventure. Seems like he needed the stress-free time.

D'awww, they're brothers. That's so (I wanna say cute) awesome.
98 | Page 1 2 3 4 .. Last Next »