Reviews for He Will Never Touch You Like This
Claire Bloom chapter 1 . 2/18/2009
OMFG! I have to go and excuse myself right now, something needs ahem - seeing too! :0)

Absolutely brilliant!
coxie chapter 1 . 2/16/2009
ahh i now see why your entry one, VERY hot stuff!
Twilight.C.andKfan chapter 1 . 2/16/2009
Wow definitly the best DTE story I have ever read!
visitor chapter 1 . 2/16/2009
Ah, yeah... well.. that was... graphic. Uhm... sorry, my mind is just... elsewhere... or something. I think I'm gonna go outside and roll around in the snow or...*staresoffintospace* God, you're awesome.
Forks4Lovers chapter 1 . 2/12/2009
Good God that was hot.
Stalle chapter 1 . 2/9/2009
No wonder you won *fans self* that was HOT! Congrats!
Sacred Burning chapter 1 . 2/9/2009
OhMyGod...
dontbevain chapter 1 . 2/7/2009
YAY!

Haha, obviously. This was so nicely written. Out of control possessive Edward, oh drool.
Leah Lestrange Black chapter 1 . 2/6/2009
ok first of all

YOU ARE AMAZING

keep writting

o.O

I was like "OMFG" all the time...

like everyone here, I need a cold shower hahahaha

really good, keep going like that...

Don't have words to describe how good your fiction is
klarsen117 chapter 1 . 2/6/2009
Just finished reading it and I loved it. Good job with it!
sexyredrose chapter 1 . 2/4/2009
Wow...that was amazing and HOT! Loved it!
jslack chapter 1 . 2/4/2009
HOT story! Loved it!
quxar chapter 1 . 2/1/2009
whoohoo! great chapter lol. did u make a squeal? i'd read it in a heart beat lol. loved it!
Ms. Leading08 chapter 1 . 2/1/2009
Wow, that was extremely graphic...in a good way :)

My only critisism is the dialogue. Mostly Edward. Just some of it seemed a little unrealistic for someone to say out loud. There were some parts where I just wanted to go "Jesus Edward, shut up!" lol. But maybe I was just too impatient for all the dirty stuff to happen...

Other than that, great job!
ash12234 chapter 1 . 1/30/2009
Hot damn! That story was sexyy and hot. You are an amazing writer. I look forward to reading more of your stories...though this would be a nice one to expand on...especially the desert portion ;)
260 | « Prev Page 1 .. 8 9 10 11 12 13 14 .. Last Next »