Reviews for A Good Man is Hard to Find
microscope chapter 21 . 10/24/2017
THIS WAS SO GOOD AND SO SAD OH MY GOD YOURE A GENIUS
vampygurl402 chapter 21 . 6/23/2017
Please do more on pairing!
Lady Bakura of the Shire chapter 21 . 6/3/2017
You pulled some All Dogs Go To Heaven shit on me right there. I do not appreciate your ability to make my eyes leak with copious amounts of H2O.

Overall, it was beautifully written.
Brewie chapter 21 . 1/11/2016
Fuck you I can't handle the feels
QuietDisconnect chapter 1 . 3/20/2014
This story is simply amazing. One of the few fully finished long Brewie stories out there! Everything about this story was so well put together. I just spent the last 4 1/2 hours reading this non-stop. One question:: did Stewie die at the end? Or was that a cliffhanger for a sequel. Because it is killing me.
Beth chapter 1 . 2/9/2014
This is amazing! Beautiful story, I almost cried reading curtain parts. I hope that you write more brewie stories. Please!
Guest chapter 8 . 7/8/2013
UGH. Beautiful. QAQ
Ralyks Squad chapter 21 . 6/26/2013
I wanna cry! This was soo good , much more than i expected it to be! Oh my god... Why'd you do this to me? Why'd you have to pull on my heart strings? Beautifully written and an excellent story line. You are an amazing writer and this is an as amazing story! 10/10
ShatteredDragon chapter 10 . 3/18/2013
He has aids/hiv is my guess
reduolf chapter 17 . 1/18/2013
OMG Brian Fisher! Brian now has the same surname as me! :D Love the story dude!
psuliem chapter 21 . 10/30/2012
Oh my god. I love the emotions, the way you wrote their feelings, the way you ended it. The way everything was. It was all so perfect and amazingly written. I can't stop crying.
FYI chapter 1 . 6/19/2012
Just a warning to all, a group called Critics United is currently going around and mass reporting on ANY story they deem to be breaking FF rules. This includes, but is not limited to: stories with MA or above rated content, though now they're claiming any kind of lemon is breaking the rules, Songfic's, any story that seems “Semi-hostile” to them, any story that has a “disregard for grammar”, and any stories with polls, authors notes, or otherwise in place of an actual chapter update, you could even end up accidentally putting your story into what they view as being the “incorrect category” and they’ll report you for it. The stories are being deleted with little to no warning given, often within hours of one of their members locating it. If you want try to help stop the "cleansing" of this site and protest their bullying go to: www . change petitions/ fanfiction-net-stop-the-destruction-of-fanfiction-net and sign the petition in hopes of helping to stop the destruction of FF . net! Also, in case your interested, theirs places like: media miner, archive of our own . org, and adult fanfiction . net where you could post your stories as a back up, but hopefully you won't have to worry about it to begin with!
bikiniwax chapter 21 . 12/19/2011
Ive read this before! When I was a young lass! What a warm welcome it is to have read this story again
Sasuke-Uchiha's-Slut chapter 15 . 8/28/2011
They kissed.! Yay.! Lol.
Sasuke-Uchiha's-Slut chapter 8 . 8/28/2011
They are so cute.! Lol. Great story n chapter.! :)
254 | Page 1 2 3 4 11 .. Last Next »