Reviews for Black Horse and the Cherry Tree
Maz101 chapter 7 . 3/8/2009
Oh wow! I love your imagery and your imagination. It's awesome! I admit that I have to let it kind of wash over me 'cos I'm a little out of my depth here but I certainly do love it. Your descriptions of the horse and their connection and their history; Azezal's creature (amazing!); Dean...it's all so ...accomplished. Inspiring.
graceofgod chapter 7 . 3/8/2009
oh, now hurry up next week!

Love this story - it makes me think, makes me feel for poor Dean. Like the demon said, he's broken, shattered by loss and hurt. It shifts protagonists so that you can never be quite sure who's good and who's bad - least, it did until that sting in the tail!

Can't wait to see what happens next, because I haven't even got an inkling of what's to come...
Merisha chapter 7 . 3/8/2009
OMG hun :D - you've just totally made my day! What a fantastic chapter! Dean talking to Samirah, seeing his past life as Gaelen, the power he had as one of the horsemen, absolutely awesome! And now you have Lilith? and you leave us on a cliffie? Goddamnit! Where's Phoebe's Bart? He's got work to do! ROFL :D

Can't wait for more! I'll be sitting here, waiting in anticipation! Quietly, with no food and water, no pressure LOL :D

Hugs and luv

Mish :) xx
Master Li chapter 7 . 3/7/2009
*high pitched screaming* You updated! I love you and this new chapter! I did a double take when I saw this story pop up on the front supernaturak page today and then read this a light speed since I was so excited. They all have names now and they are so beautiful and fitting. Gaelen and Samirah...perfect. I hope Dean doesn't make the deal... I hate Lilith he should turn her to dust and ride off into the sunset with Samirah. Though I know Dean is too damaged and misses Sam and John to much to do it the easy way. I eagerly await the next chapter, thanks so much for not giving up on this story.
SciFiNutTX chapter 7 . 3/7/2009
NO! Dean, don't do it!

You love your death and destruction, don't ya?
PADavis chapter 7 . 3/7/2009
Fantastic - just perfect. Love the chase after Azazel's creature. Love the riders and horses. Love this. It's tragic yet uplifting - the idea of Dean just riding away. Just going to something better without regrets. Beautiful.

Thanks for the update.

Phoebe
Nyx Wings chapter 7 . 3/7/2009
O, cool, an update! Gah, poor Dean. I hope he can find some kinda comfort with Samirah. The flashback was really cool, I liked seeing the other Horsemen. Go with her Dean! And then Lilith shows up, o! Makes sense, Dean's quite the prize. He's better off with Samirah tho.
roqueclasique chapter 6 . 1/22/2009
okay, i'm VERY intrigued.

please to update soon?

lovely writing, and i was exceedingly pleased to see sam and john again.

"been wondering what john and sam have been up to?"

HAHAHA. um, yeah, being dead?

or not...
Medic04 chapter 6 . 1/2/2009
Wow. Definitely taking an interesting turn!
PADavis chapter 6 . 12/31/2008
Wonder what Sam and John were up to? That made me laugh - other than being dead you mean? Thanks for this graveyard interlude, and angelic action, and for not killing John and Sam permanently. Anxious to know what their job will be. Anxious for the next chapter. Anxious for next chapter of most anything really ;) Can't wait for what's next.

Phoebe
Maz101 chapter 6 . 12/31/2008
Ooh, I think you just saved John and Sam. But Dean...

Love John in this chapter - captured perfectly in character and in place.

So...Dean?
FiveForFighting09 chapter 6 . 12/29/2008
Ah! Its like the first two seasons of Supernatural...you answer questions with MORE QUESTIONS! Lol. But, glad Sam and John are gonna play a part in this story. Can't wait to read the next chapter, in which we hopefully see some Dean with his Horsie. :) Great chapter and can't wait for more!
Merisha chapter 6 . 12/29/2008
You realize that you're killing me LOL :) - beautiful chapter, nice to see what's happened to John and Sam, and so heartbreaking. Love the appearance of the angel, he's a prick, but you've got to love him! ;) - Dying to see where you go next, it's like an awesome roller coaster ride that I don't want to stop LOL :)

Hugs and luv

Mish :)
PhoenixDragonDreamer chapter 6 . 12/29/2008
Dammit, dammit, dammit! MORE, MORE, MORE!

*Sobs with joy!*

*hugs*

Mandy
Vampyvii chapter 1 . 12/28/2008
For certain, it's not My Little Pony! - Wow- This is some great writing here & I can't wait to read more!
768 | « Prev Page 1 .. 38 45 46 47 48 49 50 51 .. Last Next »