Reviews for Elections, Pizza, and Poltergeists
PrincessLazyPants chapter 1 . 7/21/2013
Michelle Obama giving Dean pie probably made my day. This was hilarious!
FioraThePendragon chapter 1 . 4/21/2013
LMAO
awesome :D
Damaged Danzy chapter 1 . 11/17/2011
Cas' line at the end was totally my favorite part, haha. I liked this.
Sastiel chapter 1 . 6/19/2009
Oh my lord! I love it! Cas with beer and pizza! "It's bubbly"rofl! man!Thank you for posting this!
jmstevens chapter 1 . 12/21/2008
I was going to ask why they're technically dead, but I guess that goes back to when the FBI was after them, right? Right.

THink I have to rewatch my DVD's must to refresh my memory of what happened when, cause it's all starting to run together. :D

Anywho, interesting idea about saving Obama from a poltergeist.
Leighta Greenleaf chapter 1 . 11/12/2008
I totally loved this. You should write more...please.

I'm a total Castiel/Misha fan too.
CCWhite chapter 1 . 11/11/2008
LOL, yeah, I liked this. Good job. I loved Castiel, so oblivious and then his last line;"Actually, I'm not dead." LOL. Thanks for the laugh.
EvilspyAchacia chapter 1 . 11/9/2008
"Man he was awesome! His wife gave us some pie!"'

You just made my day with that.
Liafrombrazil chapter 1 . 11/7/2008
There was a forum to Supernatural fans in my country asking: "Who would be the president of USA in Winchester's opinion?". It was funny and people sent creative answers. In the end Sam would vote in McClain and Dean in Obama, at least in Brazilian's opinion. I think this story's great. I love Castiel too, but who doesn't? And Dean saving the future President...small world, uh? Excellent idea! Thanks! (Excuse my mistakes. I'm just learning this complicated language.)
mermaid2bseeker chapter 1 . 11/7/2008
I love how Cas is not dead. Good job.
L5472 chapter 1 . 11/7/2008
LMAO Dean. He saved Barack aye? Nice.

*glares at Castiel* Did I hear correctly? "sometimes in the shower like some creepy-stalker-angel" No way. That is so my job LOL.

And yes, I love Cas! His character is awesome and Misha does an excellent job! He has a way of delevering his lines so that they are so meaningful and..intense! Totally at a loss for words right now since it 10pm but you know what I mean!
ToxicLullaby chapter 1 . 11/6/2008
That was cute! Haha. And yes, Misha plays Castiel so intensely. I hope they NEVER pull a Ruby and change actors. It would completely ruin his character. Anyways, cute story, really liked it. I think you wrote Castiel alright :D.
riquitv chapter 1 . 11/6/2008
ha ha, great fic, and i love the last line:

"Actually I'm not dead" Castiel said as wiped his mouth. Sam and Dean just stare at him.

He he, i don't know, that was the perfect end, ha ha, thanks for sharing :)
anon chapter 1 . 11/6/2008
Dude you are so not alone we ALL adore that big blue eyed angel boy! Another example of damn fine casting by this show! They get almost everything right except the love interests. Hated Jo, Jess, Madison, and the new Ruby. Though Cassie, Bela, Lisa, Carmen, and the old Ruby did grow on me. Even the chick who rehymenated our boy in the monster movie send up wasn't bad. Oh and all the random roadhouse people and psychic kids (except Andy) kinda sucked. Okay scratch what I said before, it's hit or miss. But Bobby, Missouri, Ellen, John, and now Castiel? All solid gold!