Reviews for Shadow of the Day
BrunetteFanpire chapter 10 . 10/16
hit babe! every one of ur chapters is a hitt !
BrunetteFanpire chapter 8 . 10/16
PHIL DWYER IMMA KILL YOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
vampirelady13 chapter 7 . 5/24
When Alice acts like that she is a rotten friend. I would actually tell her off. Bella is also a chicken really she takes a step back from Tonya. Well I guess if she can let a murder walk free this should not surprise me. I love your story don't get me wrong if I did not like it I would not read it. It has everything I expect from a story. So many emotions that I feel from this story. It is like a roller coaster. Thank you
vampirelady13 chapter 6 . 5/24
By Bella not saying anything to the cops at least does she not realise that the killer is out there probably killing other people. How can she live with herself. Now the killer is not the only one with blood on there hands.
vampirelady13 chapter 5 . 5/24
Well I think Bella is an idiot for not telling the cops abandon upbeat the murder said. Now she is going to put her friends in danger wow. I also thou g html this s was a Bella Edward romance story? Edward is an idiot for even being with Tanya and he is cruel as well. I still don't think he considers Bella's feelings.
guest chapter 3 . 8/15/2016
I would tell alice no i am nottalking to him or tanya
guest chapter 1 . 8/15/2016
Good start
theannonymousfan chapter 17 . 12/21/2015
I love how in every chapter of this story, it gives you hope for the main characterd,but then totally ruins it with the last sentence of the chapter (e.g. However, I didn't know how wrong I was to blah blah blah) . Such an interesting way to write . . . BTW OMG I LOVE THIS STORY SO MUCH YOU ARE SUCH A GIFTED AUTHOR TYSM FOR THIS STORY
jk chapter 15 . 9/14/2015
I wasn't staying away from you because I need to get over you, I wasn't staying away because you were still with the whore you chose over me...I was only staying away cause I'm too pussy to tell the cops who killed my mother even though my dads chief of fucking police and is fucking trained to take people down...im protecting him lol
he love renee and you know who killed her...and tell how was bella protecting them really? if he was watching her he would have seen her hanging out with them...cause she was so how was she protecting them? tell me and make me believe it...does she really think that her not telling them the truth was protecting them? how would it have changed if they had known...phil wouldn't know that she told...and as far as he would know if he was watching ...she did tell them...she was hanging out with them...their her friends to all that see them so why wouldn't she tell them...im just saying it makes no sense that bella is saying she was protecting them...cause she wasn't plain and simple
your story is not only fucking stupid but it makes no sense your characters are fucking morons...and well it is just shit really
jk chapter 14 . 9/14/2015
yes bella please explain why you would allow your mothers killer to roam free...cause ...ca..cause h he threatened to hurt people...LOL are you fucking kidding me with this bullshit?
whose that stupid...ok I promise I wont tell! LOL fuck that
jk chapter 13 . 9/14/2015
I wish bella would stop the bullshit already..the whole I'm over him right? like she doesn't fucking know...like we don't fucking know...stop making it so god damn easy on Edward bella he ditched you so he could fuck Tanya so no he shouldn't get it this fucking easy...he only realized he liked you what two days ago and you pined for his nasty used up Tanya fucking ass for 2 years...date someone else let him see how it fucking feels
Guest chapter 12 . 9/14/2015
bella cant resist my SPECIAL PLEADING VOICE...lol just when you thought you couldn't lost more respect for assward the stupid shit just keeps flowing

of course he wants her now! he lusted for Tanya as soon as he say her...so he hooked up with her and now that hes had his fill he wants bella back...selfish whore that's what Edward is a selfish whore.
bella deserves better then tanyas slops Edwards too used up...no thanks edwhore
jk chapter 11 . 9/14/2015
funny how this story is so not nessacary...bella is allowing her mothers killer to roam fucking free because shes a fucking pussy. he threatened her big fucking deal! if he was picked up by the cops there wouldn't be much he could do. If my mom was murdered I wouldn't let the prick roam free. the cops would have to fight me for him. I mean that...they could pry his ass from my cold dead fingers! and bellas just letting him roam free as a bird... what a disappointment she is...thought she was 18 not a damn child
jk chapter 10 . 9/14/2015
anyone else find it weird that Edward was entranced by Tanyas beauty..lol Tanyas the fucking ugliest denali!
but he can know that he likes Tanya but he has no clue that he likes bella? how does that happen exactly? I know I like salt and I use pepper all the time but I have no idea if I like it or not...
why make Edward a fucking moron? and riddle me this...you have bella hurting for years but I'm guessing as soon as Edward figures out that he likes bella he'll have her...no muss no fuss. Edward doesn't have to hurt he can go from girl to girl with no angst...I fucking hate Edward! piece of shit he lets his best friend fucking hurt for years...YEARS all cause hes in lust with a skank and a emotional retard? fuck that and fuck Edward bella can do better...wheres Adrian from VA when you need him?
jk chapter 9 . 9/14/2015
she hadn't given any thought to the weird shit Edward said...and by the way it didn't even make any fucking sense...her mom dies and because of it she thinks shes perfect? what a weird thing to say. I already hate Edward. he chose the whore over bella then he stayed with said whore for TWO entire years...he knows why bella left but still begs her to be his friend even though he knows of her feelings and is still with said whore. then he has the fucking nerve to pull bella away from a guy shes dancing with to find said whore...how rude is that? hey I know your in love with me but I don't want you to find happiness so let me pull you away from a guy even though ive been with the girl I chose over you for two years and come help me find said girl I chose over you cause I cant stand to be away from her for 2 seconds... then let me say some really weird shit to you after barely talking to you and breaking your heart...Edwards fucking out in my opinion.
anyone else hate that bella hasn't moved on in the least? any guy she sees she doesn't even give a fucking chance...she shuts that shit down immediately oh hi nice to meet you...yup feels like a brother...what is that bullshit?
697 | Page 1 2 3 4 11 .. Last Next »