Reviews for Rhymes With Witch
Beth chapter 1 . 6/13/2013
There's definitely Potential here! please continue!
MidnightEden234 chapter 1 . 11/16/2011
OMG! LMFAO!

That was the best one-shot Supernatural story ever!

TTFN-143!
Ginnylove9990 chapter 1 . 10/22/2011
Ok this is why to funny. dean a Cat? Lol Lol Lol. now I got to get to the other one.
CeCe Away chapter 1 . 12/19/2010
Heh. I can why Sam was giggling. So adorable.
nwspaprtaxis chapter 1 . 6/15/2010
LOVE THIS!

I call Dean "kitten" in my head... Dunno why... he just reminds me of a cat. Maybe it's the green eyes and his features... but if he was an animal, he'd definitely be a cat.

And the fact he's grey and white is classic.

And love the kittenish equivalent of "F-you"... Just so much yumminess here... and love how utterly P*SSED Dean is...
SparklyLalala chapter 1 . 5/23/2010
Kittenish equivalent of LMAO hahahahah I would pay to see that one...whahahahhahahahaha. Cudos to Sam for holding it in.
Library Bum chapter 1 . 2/20/2010
Definetly potential for more. I actually thought he was a dog or something, but a kitten...so much better. I love cats. Please write more?
FlyingLikeaPhantom chapter 1 . 2/16/2010
that was hilarious...lol
Kady-SN chapter 1 . 12/12/2009
WHA? Ok...gotta read more.
JazziesxXxBabe chapter 1 . 5/13/2009
That is a thing of beauty, it really is!
Megan chapter 1 . 5/10/2009
There is an amazing amount of potential for this story. I laughed so hard I cried.
krissy7490 chapter 1 . 2/28/2009
Holy crap that's fricking HYSTERICAL! I love it! LMAO! Poor Dean!
LivingForTv chapter 1 . 2/28/2009
I can't believe how much I love this! Adorable!
Ghostwriter chapter 1 . 2/14/2009
Ha ha ha ha ha! Dean's a kitty cat! Catch ya on the flip side.
bhoney chapter 1 . 1/5/2009
Oh my word, just HYSTERICAL! I totally saw that coming-well something cute and helpless, a kitten was just PERFECT! ROTFL Can't wait till you finish the sequal so I can read it too!
37 | Page 1 .. Last Next »