Reviews for One of the Guys
No longer on ff chapter 1 . 7/31/2009
ok, now that you got me hooked, I hope you update soon. I've read this theme alot, but it's usually her that's crushing. This is really cute-I love his pov's.
Whitney Hale chapter 5 . 7/16/2009
OH MY GOD.

I would pay good money to see Edward sing TI.

Hilarious.

How do you come up with this shit?
Whitney Hale chapter 2 . 7/16/2009
Milkshake? Hahahahaha!

Please tell me that you actually know a person who pulls these antics while drunk. Because that would be awesome.
Whitney Hale chapter 1 . 7/16/2009
"We should really invest in sound proofing her room"

F'ing hilarious. And hangover Bella is the best.
lovelylily1 chapter 12 . 6/21/2009
This story is very interesting. I hope you continue it. Can you have someone from Edward's life (the past) cocme in again? For example, if he used to date, let's say, a girl named Lauren, she would come into the his life once more and ruin things for the couple. Then patch it up. A little OOC helps. Again, this story is funny and please update frequently.
HellaAwesome chapter 12 . 6/9/2009
I like it! It's funny!
TellxMexSweetxLies chapter 12 . 5/24/2009
I loved your story!]
JasmineMarie84 chapter 12 . 5/5/2009
Good to see the guys enjoyed the show..LOL

LMAO Emmett, he really is priceless.
JasmineMarie84 chapter 11 . 5/5/2009
Wow. That was hot. Loved the fruit salad. ;D

LOL Emmett being obnoxious when they were in the shower, you gotta love him.

Truth or dare, damn, I haven't played that in years. I love Emmett hating when truth is chosen, that's so like him. LOL
JasmineMarie84 chapter 10 . 5/5/2009
LMAO Bella's wake up call, leave it to Alice and Emmett.

OMG! Their date was perfect! Edward is such a sweetheart. I love that he played her her lullaby and cooked. And the fact that he had his parents buy that coffee shop, adorable.
JasmineMarie84 chapter 9 . 5/5/2009
"Okay, roll call…Emmett - present; Jasper - present; Edward - present…well damnit.

“I fucking KNEW I was in hell!”" LMAO Bella cracks me up.

Aw poor Bella, I'm not sure I liked Tanya's attitude. I'm glad she was just using Edward to get Jake's attention.

Aw! Yay! They finally professed their love for each other. :D
JasmineMarie84 chapter 8 . 5/5/2009
Ooh, it was Edward.

I love how Emmett wakes her up. LOL

Aw, Edward not saying it again. Poor Bella.

Uh oh..Mixing alcohol and drugs, never a good thing...

Aw! I'm so glad he told her again, even though she may not have been alert at the time.
JasmineMarie84 chapter 7 . 5/5/2009
“I always thought one of you would admit it, but all three of you coming out of the closet at the same time is something to be proud of.” LMAO!

I loved Rose, Alice and Bella's dance.

Ooh Jake's office sex with Edward, loved it, very hot.

Ooh! Damn..Who said that? I think it may have been Bella, by the "WHAT!" reaction.
JasmineMarie84 chapter 6 . 5/5/2009
Aww! He loves her, obviously, but she doesn't get it. How sad. Thus the arguments with himself that she didn't understand what he meant.

LMAO Him singing that song, priceless.

I kinda love dominant Edward..

Drunk Emmett is hilarious. I love that Rose punched him.

Ooh, the office sex was hot. He was going to tell her he loves her, wasn't he?
JasmineMarie84 chapter 5 . 5/4/2009
Bella and Rose's dance, or more so the guys reaction to it, hilarious.

I loved Emmett's song. And Bella's was priceless. LOL

UGH, I do not like Victoria. LOL

I love Edward's song. Bella's reaction to Victoria after the song, priceless. LOL
253 | « Prev Page 1 2 3 4 5 12 .. Last Next »