Reviews for A Strange Vistor
servine chapter 1 . 7/8
Lol. Quoting from sotn, i love it.
Loke Groundrunner chapter 1 . 7/17/2012
If this was Facebook, I would like this story OVER 9000 times! xD

I loved it! Pure and unadulterated crack, with a hint of Thirty Hs in it.

Epic.
danceofwisps chapter 1 . 4/15/2011
Read this two years ago and reread it..it's still amazing and funny as hell. You should write more!
Primavera Lunes chapter 1 . 12/9/2010
Why haven't I left a review on this before? Give me a moment...

AMAZING. I think I felt a tear coming down my cheek, this is just so... beautiful. *sniff*
SaikyoMaster7 chapter 1 . 12/4/2010
lol loved the symphony of the night quotes like, "die monster! You don't belong in this world!" btw, that was richter not simon
Bree R chapter 1 . 3/9/2010
VERY funny and cute story. Thanks for sharing.
Deadly Towers Sux chapter 1 . 3/1/2010
HAHAHA! Hilarious! Epic Simon Belmont vs. Bella Swan fight! Best part was the legendary "What is a man?" speech! Kudos, man! 10/10!
noisystar chapter 1 . 1/20/2010
I lol'd very clever! i liked the infamous speech
Faerylyte chapter 1 . 6/24/2009
O_O I cannot begin to explain the happy that this story gave me.
Simon Belmont chapter 1 . 5/31/2009
Finally a worthy retelling of my greatest battle. F* yeah!
Pixie Shtick chapter 1 . 4/29/2009
Good job. That was the best!
Anmynous chapter 1 . 4/26/2009
f yeah
Triclipse chapter 1 . 3/18/2009
OMG ROFLROFL That was HILARIOUS! I love you XD

Nice job...Write MORE!

P.S. Twilight CRAP
Sunalia chapter 1 . 3/12/2009
Extremely rad. A would buy again. The best line was about Simon Belmont sneezing.
Huntydamus Belmont chapter 1 . 1/14/2009
o_O Why didn't I see this before? This is some pretty funny stuff. I'll keep in touch.
16 | Page 1 2 Next »