Reviews for Bella and Chocolate
Guest chapter 1 . 12/7/2014
poor emmett
krotoxo chapter 1 . 10/28/2012
ahahahaha so funny. great job
lucy chapter 1 . 8/6/2012
hilarious,keep writing
Omg chapter 1 . 7/18/2012
Thats so FUNNY it's fuckn hilarious WANT MORE! ;-)•
YouWereLikeComingUpForFreshAir chapter 1 . 7/6/2012
that was so funny !
rebeccam7932 chapter 1 . 4/6/2012
laughed my A$$ of
mintgil chapter 1 . 7/19/2011
funny as hell !
CarsonandMrs.Hughes4ever chapter 1 . 4/12/2011
Ugh! The spelling is awful and the punctuation is absent.
Constructive Cristism chapter 1 . 2/27/2011
I read all the great, fantastic reviews. Great story. Honest. Just sort your puncuation. Thank you.

Bye.
ClumsyShopaholic chapter 1 . 11/2/2010
haha very funy

loved this chapterish thingy!
iLoveJustinBieber13 chapter 1 . 8/16/2010
that wuz soo funny lol
Miss.CaitlinSophie chapter 1 . 7/31/2010
lol!
SOS chapter 1 . 7/23/2010
do more
foreversyd chapter 1 . 7/5/2010
Poor poor Emmett.
MartiniBabe chapter 1 . 4/25/2010
Chocolates...yum...I'm gonna go get me some chocolate...
44 | Page 1 .. Last Next »