Reviews for Beautiful Hitchhiker
PinkDrink chapter 2 . 12/6/2008
lol well I look at it like a magnetic pull between them you can know someone for ten minutes and want to be with them lol it's happened before...
Jammya chapter 2 . 12/5/2008
Edward can make anyone breath heavy. Shoot the woman married two one of the most beautiful men would breath heavy for edwrd. Jeez He's just that good! haha :]]
stavanger1 chapter 2 . 12/5/2008
yep, i'd let him but he might nor want me to :) great chapter!
polkadotprincess09 chapter 2 . 12/5/2008
Hahahaha, EVERY girl would LOVE for Edward to play doctor with them! I know I would!
alicewhite3 chapter 2 . 12/5/2008
i'd breathe a helluva lot heavier, if i was breathing at all
Aeromance chapter 2 . 12/5/2008
I really love it, so very much, I want more of it, its not asking too much.

Once again, with the 'I used to be against human Edward and Bella.' but Erica, you have changed me. I stand here, a changed man. I now believe in the magic of human BellaxEdward. You should feel proud of yourself. This story is great, the characters are great and you're great.

Do not listen to one person trying to say that could possibly resist Edward touching them. Don't listen becuase they are horrendous lies and that person will be damned to hell for lying to a fan fiction angel such as yourself. There are some minor spelling errors, nothing that Microsoft Word or a sharp editor *casually points to self* couldn't fix. We're all human, we make mistakes.

I LOVED Bella's reaction to Edward's famous line. It's great. They're a little OC, but its fan fiction, we don't know how they would be if Edward was indeed mortal and born in the late twentieth century, so maybe they're not OC.

Please do not drop this story. For every unfinished story you drop, a unicorn dies. (An old joke, I konw, but I am using everything I have at this point)

Update soon for the sake of my blood pressure!

Much fanfic love,

Chance
JessMess chapter 2 . 12/5/2008
Great chapter!

I really enjoyed it :P LOL yes I would have done the same thing in that situation... Edwards hands on me... *Drools* :P

I look forward too more soon.

BYe
flecour chapter 2 . 12/5/2008
Excellent Chapter! )
MKelly chapter 2 . 12/5/2008
Great so far! Can't wait for the next chapter!
margaritama chapter 2 . 12/5/2008
If they're moving fast it's also because they're living free right now - no consequences. Good story so far.
Sendmeonmyway chapter 2 . 12/5/2008
Damn. I would have no problem fogging up the backseat if the lovely Dr. Edward wanted to put his hands all over me. haha I loved their little verbal, teasing foreplay. Very nice.

I'm very interested to read more about Edward and Bella's back stories. Them seem to be pretty screwed up, but maybe together they can work it out.

I love it already. Update soon please]

Xoxo- Sendmeonmyway
Sarkule chapter 2 . 12/5/2008
awesome chapter :D

i hope edward doesnt get to annoying with his self loathing!
Kimmie43 chapter 2 . 12/5/2008
I liked this chapter more than the last. I was kind of uneasy after I read the last chapter. I'm thinking Edward blames himself for tanya's death because he broke up with her. I'm curious to hear more and for bella's story. I want to know why Edward is not really on the run, but driving I guess. Did he just need to get a way? Update fast, of course with my other fav story, Up To Speed.
MissRe chapter 2 . 12/5/2008
Yeah... if Edward had to bandage me up, I'd be breathing heavy too. LOL Awesome chapter! I'm glad that he's taking good care of her. Great work!
overzealousbunny chapter 2 . 12/5/2008
Great 2nd chapter! Loved it! So very bella with the coyness about edward touching her wounds. Can't wait to see what happens!
2,169 | « Prev Page 1 .. 131 138 139 140 141 142 143 144 .. Last Next »