Reviews for Skin Deep
Buttergoth22 chapter 15 . 10/10/2010
poor bella. :( do u thnk u could make a sequal. i thnk it could b grt.
Lion Cub 91 chapter 15 . 9/15/2010
This was one of the best stories I have ever read. I really enjoyed a break in the predictable story line of following the books. It was refreshing and very in depth. I even liked the end, though they didn't end up together.

And the sex scenes were totally hot lol.

Thank you for writing this.
kimmie1995 chapter 15 . 7/29/2010
this story was like WHOA! gosh sooo much emotion.

it made me cry. it made me mad at bella at one point .

Dangg you got skill !

hopefully you write more moving stories lol
101koolkat chapter 15 . 7/23/2010
Umm I loved the story but I was wondering can you write and ending for bella because ill always wonder what happened to her did she ever find love or what . You Can get in contact with me for your answer my email address is
jennyakalilshortey chapter 15 . 7/19/2010
loved it
lynettecullen chapter 15 . 7/9/2010
Damn, the ending was realistic.

I really liked it.
lynettecullen chapter 14 . 7/9/2010
Damn, I really good pivatol moment.
lynettecullen chapter 13 . 7/9/2010
Well, at least Alice wasn't the one to break.

This is a good ass story.
lynettecullen chapter 12 . 7/9/2010 least she left on her own terms.
lynettecullen chapter 11 . 7/9/2010
Damn, I hope that Alice step her game up and keep a strong face.

Shit, she better fight back.
lynettecullen chapter 10 . 7/9/2010
I hope that Bella doesn't fuck up.
lynettecullen chapter 9 . 7/8/2010
Oh shit, Jessica is going to be pissed.
lynettecullen chapter 8 . 7/8/2010
Well shit, I hope that Alice doesn't sink.
lynettecullen chapter 7 . 7/8/2010
Oh shit, I wonder what's going to happen in the morning.
lynettecullen chapter 6 . 7/8/2010
Oh shit.

I'm just gonna keep reading.
928 | « Prev Page 1 .. 2 3 4 5 6 7 14 .. Last Next »