Reviews for The Accidental Kiss
cravingtwilight chapter 4 . 5/25/2009
god hes so disarming with that charm!
cravingtwilight chapter 3 . 5/25/2009
“I wasn’t done,” he said, with a deep husky voice.

“I was,” I countered, and turned and walked away.

that was perfect! haha. kinda hot that she taunts him too.
cravingtwilight chapter 2 . 5/25/2009
bella throwing the shoe was awesome!
SailorV911 chapter 3 . 5/25/2009
oh snap! "I was!" lol. w-o-w! Rose would be soo proud!
SailorV911 chapter 2 . 5/25/2009
:O i am loving this!
SailorV911 chapter 1 . 5/25/2009
haha. a rose-type bella. THIS is going to be epic!
pixiekat7 chapter 5 . 5/24/2009
Yay! I just love a happy ending!

Thanks so much!
pixiekat7 chapter 4 . 5/24/2009
Damn I LOVE sweet Bella! I'm glad she was honest with Rosalie too.

And she's beginning to see the light about Edward!

btw, I loved this..."Trying to remind myself that Edward Cullen was a player and that I wanted nothing to do with him, I closed my eyes. Liar, that little devil over my left shoulder chanted. Liar, liar, pants on fire.

Okay, the truth was, I liked Edward and his kisses a lot more than I was normally comfortable admitting, but for some reason, this morning, my brain had decided to take a hike and my hormones had gladly taken over."

Perfect!
pixiekat7 chapter 3 . 5/24/2009
I love Jealousward! Dammit Bella, Edward just opened up (a little)to you & you go all Ice Queen on him? WTF...you're only fooling yourself!

Great chapter!
pixiekat7 chapter 2 . 5/24/2009
Awesome, awesome, awesome! This is a riot!
pixiekat7 chapter 1 . 5/24/2009
Too funny! I think I'm gonna like this...a lot!
LolaluvsEdward chapter 5 . 5/22/2009
short but sweet! :)
you.lift.me.higher chapter 5 . 5/20/2009
i liked it...but at the same time i kinda wished that bella would stay mad...at least for the night and see what edward would do...but it's still really cuute
you.lift.me.higher chapter 2 . 5/20/2009
HAHAHAHAHA!

I love when Edward says "My Granny" aw
Black Hearted Wolf chapter 5 . 5/19/2009
:P Really sweet story. xo
327 | « Prev Page 1 .. 2 3 4 5 6 7 8 15 .. Last Next »