Reviews for Online Friends, Offline Enemies
captainbartholomew chapter 18 . 4/23/2011
I love ur story and usually i am not into Chris jericho stories. i can't wait to c what cay does next! update soon!:)
KatieRose13 chapter 18 . 4/23/2011
you have no idea how excited i was when i saw this was updated! lol

but great awesome fantastic chapter!

i cant wait for the next updateeee!
Sarcastic Nightmare chapter 18 . 4/23/2011
Uh oh, the shit is going to hit the fan now...Awesome chapter and can't wait to read more )
Magic Janet chapter 18 . 4/23/2011
Ahh! You really updated! Yes! Please update super soon! Like in the next few days type of soon!
ijnfleetadmiral chapter 18 . 4/23/2011
I'm still reading it! Thank you so much for updating! Can't wait until the whole thing's posted!

Save us, Y2J...the WWE needs you now more than ever!
RainbowShelby chapter 18 . 4/22/2011
yay. i loved the update. (even tho is took over a year) i totally understand what you mean life gets in the way!

Shelbs
AprilGilbert1996 chapter 18 . 4/22/2011
oh my gosh i totally frogot about this story. Ouhh she finally knows whats going to happen next (she wont believe him lol that how it always is)
Magic Janet chapter 17 . 4/2/2011
U.P.D.A.T.E. S.O.O.N. P.L.E.A.S.E. I love this story!
Amanda chapter 17 . 1/14/2011
Can you update ASAP! Holy shitt
ijnfleetadmiral chapter 17 . 9/29/2010
Please tell me you're going to finish this story...it's one of the best Jericho stories I've ever read! I can so see Chris acting like this!
LimeJelloBunny chapter 17 . 9/19/2010
Pleeeeease update!
kellykellyjc chapter 17 . 8/12/2010
love this story ... update when you can please!
Livin on the EDGE chapter 17 . 7/20/2010
I love it sooooo much, about dang time that they get together, Chris is a dumb butt for doing that to her in the first place. I can't wait to see what happens at the meet between those two, if one actually happens now.

Update soon please, i love this story.

Mandy
Sailor Shiznit chapter 17 . 6/3/2010
OMG! You MUST UPDATE THIS SOON! I effing LOVE this story! I love how the last chapter ended. You've left me with lots of questions.

How will Chris react to her confession? Will the meeting between them happen? Will she be mad Chris when she finds out KingOfYourWorld is him? Will Sunny's Priceless Dream update this story anytime soon?

UPDATE SOON PLEASE! _
Chloe Delfine chapter 17 . 5/5/2010
I just read this story from the start. It was brilliant! I am so waiting for the next chapter - hope it comes soon! Caylin is an immensely lucky girl.
243 | « Prev Page 1 2 3 4 5 12 .. Last Next »