Reviews for That Go Bump In The Night
damagectrl.07 chapter 1 . 6/1/2013
HILARIOUS! Well done!
Xx-Erin-xX-AthrunxCagallifan chapter 1 . 4/6/2012
That was the most hilarious thing I've read in a very long time. How I love pointlessly perverted stories when I'm bored. Well done, it isn't easy to make me laugh at a story :)
Usako Hoshino chapter 1 . 8/11/2010
"What do you think we gave you a bedroom for, Setsuna?" He looked thoughtful. "...Storage?" - HAHAHA OMG THIS IS EPIC! SO SETSUNA! XD

Halle- You- Don't say things like that!" - HAHAHAH

Allelujah sighed. "No, actually. Knowing that you also think about Miss Sumeragi naked DOESN'T make me feel better." he said aloud. - WHOA!

Just because you think about Setsuna naked does NOT mean everyone does!" - Wow where is this going to? XD

"...Why do you guys have that strange guilty look on your faces?" - HAHA THE OTHERS TOO!

NICE ONE SHOT! :D
Stungun Milly chapter 1 . 4/13/2010
This was so funny!

Hallelujah being a perv WIN And the image of Setsuna in footy pajamas is adorable.
Anime Yaoi Lover chapter 1 . 9/19/2009
Laughing so hard I can't see straight. GREAT creation.
PinkCardigan chapter 1 . 8/16/2009
Bahaha, I had read this awhile ago and I'm glad that I finally found it again; it was simply brilliant ('specially the Lockon/Tieria bit)
Freedom Heiress chapter 1 . 8/13/2009
Oh my gawd!This is SO hilarious!Bravo!Hahaha!
mesmerizedbyceruleaneyes chapter 1 . 6/25/2009
wow. that was just... wow. i'm speechless with laughter. that was simply awesome. i particularly loved the way tieria treated lockon and allelujah's conversation with hallelujah... -rolls around laughing-

do write more about these boys.

~ceru-chan
No one specific chapter 1 . 6/11/2009
LOL! Priceless, and absolutely hilarious.
White Hime chapter 1 . 3/3/2009
hahaha, that's funny, i like it!keep up the good work!
fox chapter 1 . 2/4/2009
AMAZING I lol'd so much! Can you make more plz.
Azamiko chapter 1 . 12/31/2008
:b Funfun!
KeleosNoOnna chapter 1 . 12/30/2008
OMG

I LOLed

HARD!

This is so freaking brilliant! Great job!

And Happy New Year btw!