Reviews for Two Line Vocabulary
4everPercy chapter 1 . 3/30/2018
lol poor Rossi...
102000QP chapter 1 . 3/1/2016
Genius story
Berenkloof3 chapter 1 . 10/15/2014
OMG this is sooo funny it took me a while to read it because i had to laugh so hard tears are streaming..
BlackPetals4 chapter 1 . 8/21/2014
This Story is awsome! I laughed about ten minutes. Morgan was the best but Garcia and Reid were also genius. Poor Rossi! xD
AnimeAngel4ever200 chapter 1 . 3/16/2013
LOL Poor Rossi though. And Kevin too
Not-Knowing-Is-Everything chapter 1 . 1/31/2013
OMG this is halarious! i was pissing myself laughing the whole time! :P thanks for writing! haha OMG i wanna play that game now! :D
bat-tron chapter 1 . 12/4/2012
Hahaha! I love reading these things!
Gerardfan chapter 1 . 11/4/2012
Hilarious! Thanks for a good laugh.
Kiyiamayu chapter 1 . 6/9/2012
XD Rofl. This. Was. AMAZING. You just made my day... night... whatever. P Thank you so much for writing this! I could just totally picture this story happening in my head. Oh that was hilarious. Great job! -
Post U Later chapter 1 . 5/7/2012
"Don't worry, I'm a doctor!"

~ROTFLMAO OMG That Line Is So Perfect & So Funny I Can't Stop Laughing At It! XD

Oh Poor Rossi, Being Left Out & Not Knowing What The Hell Was Going On. X3

OMG I'm So Going To Have Play This With Some Of My Friends!
123a456e chapter 1 . 3/31/2012
OMG! This was so hilariously funny! I loved everyone and especially how freaked Rossi and Kevin were :P
Tb8567 chapter 1 . 8/28/2011
I love this game it's so fun haha good story! Pretty funny stuff haha! :)
12UNKNOWN34 chapter 1 . 7/29/2011
That was hilarious! I was laughing the whole time I read it! Good job!
milkteethbabydoll chapter 1 . 5/11/2011
I LOVE THIS GAME. Fond memories of messing with my parents, haha... me and my sisters were horrible. Meh, it's their fault for letting us watch Whose Line. ;P Very funny fic. Poor Rossi had no clue. XD
Lillz chapter 1 . 4/1/2011
brilliant! so funny!
71 | Page 1 2 3 4 .. Last Next »