Reviews for ZoSan drabbles
angelrock444 chapter 83 . 6/17/2012
Dfgbdfb
GeckoMoriaShadowLord chapter 1 . 4/14/2011
Ohhh, awesome :)
cy-grl chapter 82 . 1/25/2011
I just read every single drabble and set of sentences. Loved it all!
san121 chapter 41 . 3/8/2010
dang some of the stuff u said made me and about 1390 girls drool,faint and get nosebleeds. they werent even the real fangirls! u rok big time! but get usopp a f-ing girlfriend. serously that is so wrong when you want some one whos taken. its annoying
san121 chapter 39 . 3/8/2010
well writen says i but spelling is something everyone needs to work so so do you! i would totally join zoro in #2 though. funny ass shit
san121 chapter 37 . 3/8/2010
GO ZORO GO! FUCK THAT BITCH CHA!... DAMMIT I SOUND LIKE SAKURA... eh i dont give a damn as long as zoro gets his bitch
san121 chapter 35 . 3/8/2010
how the hell can a man have another mans kid?...on second thought i dont think i wanna know. orochimaru is creepy enough i dont need weirder nightmares because of that
LockDaisy chapter 41 . 12/1/2009
Aw 3 you should really keep on writing these stories! I especially love the 50 sentence chapters, so creative! This is one of the best ZoSan fics I've read In a long time! Keep on updating!
DepthsOfNothing chapter 62 . 6/19/2009
That was great! *Laughing*...*Really hard* But I laugh a lot so it's okay...
Missy Glasses chapter 24 . 6/17/2009
I love this chapter, Cigarette! Luffy was too cute and so was Zoro.
setr chapter 82 . 5/31/2009
hot.

well done!
crystalbluefox chapter 81 . 5/6/2009
Auch! Not good, Zoro ,,
setr chapter 81 . 5/5/2009
haha poor Zoro. He should have gotten someone to take him right to the hotel and just waited... haha

man you seem to be churning these out at ridiculous pace and they are all still amazing!

good job
crystalbluefox chapter 77 . 5/4/2009
Aww, Chopper! You're so cute. How thoughtfull of you o
setr chapter 77 . 5/3/2009
Chopper is such a good doctor! haha Not sure how he'll sleep having witnessed that however...
134 | Page 1 2 3 4 .. Last Next »