Reviews for Red
cahrshasas chapter 2 . 1/5/2009
oh my gosh oh my gosh oh my gosh oh my gosh oh my gosh! i really love this story! update soon! like another chapter today would be spectacular! concidering i will be without internet for a week.. haha!

xoxo.
sarahbellxx chapter 2 . 1/5/2009
this is soo good..i cant wait for the next chapter..please update like noww lol
margiewolf chapter 2 . 1/5/2009
i kind of like angry edward...but please dont leave him like that for too long...
diana chapter 2 . 1/5/2009
i lovee itt pleasee writee more the hate between bella and edward is funny and the same time catching jajaja
emomusickid chapter 2 . 1/5/2009
i really like your story so far so when you get time please update soon
LovingMyth chapter 2 . 1/5/2009
So good. I love it. Please update soon. Edward so loves her!
caitlexishop chapter 2 . 1/5/2009
That was so intense! But I loved it. What's up with that report? It's... interesting. Thanks for updating! :)
cahrshasas chapter 1 . 1/5/2009
so good! omg! update soon! this is a really good story! i want to know what happens!
lil-lostii chapter 1 . 1/5/2009
lol! that was pretty good! update soon plz?
Invisible Truths chapter 1 . 1/4/2009
I like cookies. Yo- OH SHIT.

Sorry about that. I'm sneaking on to my computer at twelve in the morning. Lmfao. xD

This story is amazing. :) I love it. Continuee!
Spidergirl93 chapter 1 . 1/4/2009
I love your story! please continue it!

can't wait to see what happens!

:D
fireeyes chapter 1 . 1/4/2009
I AM SO HOOKED! I'm really excited to see where you go with this story! And I'm looking forward to an update!
Guest chapter 1 . 1/4/2009
Dang girl... This is what you've been doing instead of writing Your Guardian Angel... For shame!

Sadly enough, I can't even get angry with you for it... This story is really good. I think you've struck gold.

Can't wait for more!
HeartlessVampire chapter 1 . 1/4/2009
lol
Sarkule chapter 1 . 1/4/2009
its awesome :D
3,728 | « Prev Page 1 .. 238 245 246 247 248 249 Next »