Reviews for Inner Demons
GuardianofLight chapter 3 . 4/27/2013
Where is the next chapter? Please please please update soon!
InsanityByDefinition chapter 3 . 10/15/2012
Really good; are you gonna finish it? *hopes*
RynnZekioZusha chapter 3 . 9/21/2012
If you're still writing this needs more, please!?
LuLaine chapter 3 . 2/19/2011
oh, I am curious about this fic. hope u finish it soon! ;)
Nightfire713 chapter 3 . 11/12/2010
Are you not going to write anymore? I liked it. You should keep writing. And who's Adam?
Mashy-Gaara4life chapter 3 . 3/9/2010
I love this torturous story that hoped for u to continue it.
MythCreatorWriter chapter 3 . 1/18/2009
Damn I wish I had read all those... They ain't at my library and are hard to fine online...

Enough of my moaning. I was actually confused this chapter. I didn't know exactly what it going on. Well I knew basically what was going on but as to specifics I'm fuzzy on that. I do like the fact you include facts from the manga, most people don't do that.(Too bad I won't know all of them...)

And did you make up the part about lash marks on Kaiba, or are they documents, you know in the manga? Cause I've alreadys had a suspicion of that, and if you made it up, I like the added detail.

Yeah it's short. I'm just glad you updated.
MythCreatorWriter chapter 2 . 1/7/2009
I'm pleased you decided to include events from the first anime and early mangas. That's unusual.

Oh my God poor Kaiba. What the fuck was he doing walking around like that? I wasn't expecting it to be Kaiba, then he showed his sappire eyes and I knew who it was.

Whow, did Mokuba just swear? That seems out of character.

He's unconscious? Oh my God! Seto!
MythCreatorWriter chapter 1 . 1/7/2009
Oh no this wasn't confusing. I really liked reading everyone's specific journal entries, they seemed right with the character. Damn, Joey is pissed. And not the kind he usually gets with Kaiba, he's furious.

Seto usually calls Gozaburo step-father. I've never heard of him calling him father. And if he's talking about his biological father, I didn't get that.

Oh crap he's doing worse. That sucks. Understatement of the year right there. Maybe Seto's entry should have been more urgent. I mean, this is a guy all about control, and he can't control what's happening to him. That would mess with his head.

I keep thinking that Seto likes Adam... And he seems kind of needy for him, which strikes me as odd.