Reviews for Saving My Life
HelplessSoul chapter 1 . 1/8/2009
I love it! I got Casino Royale over the holidays and it's probably, other than The World Is Not Enough, my favorite James Bond movie. And the guy that plays Le Chiffre is gorgeous. Go to IMDb and search Mads Mikkelson. You'll get a really good pic of him.
MissRe chapter 1 . 1/8/2009
Nice! loved the james bond crossover... I'm glad that Bella saved him... ;) Great job.
Ksangi chapter 1 . 1/8/2009
No, you've wanted to write this ever since Daniel Craig walked out of the bathroom in a towel in "Casino Royale". *snicker*
joan711 chapter 1 . 1/8/2009
wow Edward as James Bond? hahaha... so SEXY!
Yuki's Adorable Girlfriend chapter 1 . 1/8/2009
haha. all the little Bond parts in this fic made me laugh. like "Cullen. Edward Cullen" or "Shaken, not sirred" it was really funny picturing Edward as Bond.

All in all, good fic. the sex scene was very steamy! ;)
JPrince1010 chapter 1 . 1/8/2009
Yummy, Yummy Agent Cullen :)
asf134 chapter 1 . 1/8/2009
OMG! i WANT HiS PINKIE SO I COULD DO THINGS... M! edward... luved it! will vote!
lulabelljane chapter 1 . 1/8/2009
You had me at Cullen,Edward Cullen!

Seriously Edward in the Bond role...very sexy...as was this fic! Loved it!
tripsonflatsurfaces chapter 1 . 1/8/2009
I liked it. I was waiting for him to say "Cullen, Edward Cullen" aw Edward. great story. cant wait to read more!
ObsessingOverEdward chapter 1 . 1/8/2009
Brilliant, brilliant, brilliant! Loved the last couple of lines, but you knew that I would. LOL

great job! Thanks for sharing!
Katherine Rosalie Hale chapter 1 . 1/8/2009
Awesome! I loved that! I'm a big James Bond fan, so that was wonderful!
edward101lover chapter 1 . 1/8/2009
james and edward never sounded so god!
Everintruiged chapter 1 . 1/8/2009
I enjoyed it immensely!

Extremely creative, and well.. just damn hot!

Connie
DefinatelyStaying chapter 1 . 1/8/2009
Damn... I had a shot - until right then.

I didn't know I'd be competing against you. ;)
paintyouarainbow chapter 1 . 1/8/2009
hot hot hot hothot
60 | « Prev Page 1 .. 2 3 4