Reviews for Love is Pain
schmackie chapter 1 . 3/14/2009
okay. i swear this story almost made me cry. I really like this story. Normally stories have happy endings and the end of this one surprised me... but in a good way. I really loved this story. If you want to read any more Jaria stories, I wrote some myself and I have a lot of good ones on my favorites list. good job! :)
andreeacristianarusu chapter 1 . 2/15/2009
Oh my god! This is really good! When you'll make a continue?
purplefeather21 chapter 1 . 1/17/2009
TWINNY!

OMG. THE ENDING.

WOW.

You blew me away.

Poor Maria :(

She didn't deserve that. At all.

John...ugh...let's not even get into him. LOL.

He messed up. He really did. I wouldn't blame Maria if she didn't take him back.

LOVED IT!
deeeeeeactivated chapter 1 . 1/15/2009
Oh my god. This was soo sad, but, so good at the same time.

It was very detailed. I cannot believe John's stupid self. Cheating on Maria like that. With who, of all people ? Candice Michelle. Smh. Stupid stupid stupid.

I LOVE how you described Maria's pain. It made me feel for her.

I love it !

-Bianca;
MaryBkott chapter 1 . 1/15/2009
This is awesome! JOhn is so stupid for cheating on Maria I hope they can get passed this, eventhough i'll never know considering this is a oneshot! But I'll finish it in my mind
x.Mayhem.x chapter 1 . 1/15/2009
That was fabulous, Tina! Wow.

John is overrated anyway. Same with Candice. I'd leave a much better review than this, but at the moment I'm not all together. So you'll get a better anonymous review later on sometime.

I loved it though. You always write extremely well.
Heel Princess chapter 1 . 1/14/2009
aw this was so sad...how could john just sleep with melty face when he had maria at home? i'd fuck that girl from dawn till dusk...hey im just sayin lol/

really amazing writing here though, love johns warped thoughts on love...and how he thought she wouldnt be as mad.

Randy calls it “the panty dropper,” because of the result it brings. Yeah, I know—only he would come up with somethin’ like that.

MY FAV PART I LOVE IT LOL

the end broke my heart...
cherrycokerocks chapter 1 . 1/14/2009
Hey Tina,

Sorry to hear that you haven't been feeling feel. I hope you're back in tip top shape soon.

Loved the story. You did a great job in writing John. I really wanted to slap him for cheating on Maria with Candice. And poor Maria, no way did she deserve all that.

Randy's name "The Panty Dropper" has me LOLing. Nice touch there.

Is it bad that I have plot bunnies for a sequel now? Like a Jaria vs Jeria (Bet you didn't see that one coming eh?) Sorta like when Maria is trying to figure out if she could forgive Cena, Jeff arrives on the scene. He's been watching her lately and has noticed something is off.

Anyhoo, awesome, really great work on this.
Rhiannon Leigh Black chapter 1 . 1/14/2009
Tina, I'm almost in tears right now and I don't even LIKE Maria. This can only mean one thing, that you are a phenomenal author. Major kudos chica. ]