Reviews for Text Message Love
JenniferRayne chapter 3 . 4/10/2010
Really good story so far...the only thing I don't like is her and Matt don't like each other. :( I want everyone to like him, even imaginary ones...haha...cause he's my future baby daddy... lol... *sigh* I wish!
jeffhardymegafan chapter 3 . 8/19/2009
i love this story
Livin on the EDGE chapter 3 . 4/7/2009
i would need hard liquor if i was going to meet Matt, John, and Mike too.

Mandy
deeeeeeactivated chapter 3 . 4/7/2009
God chapter! :)

Seriously, how did Randy get her number? I wanna know, lmfao.

Oh god, someone's gonna act a plum fool if hard liquor is involved.

Ew, I hope no one pukes, haha.

Update! :P

-Bianca.
RKOsgirl92 chapter 3 . 4/7/2009
i liked that chapter! Please update soon!
XtremeMNCowgirl chapter 3 . 4/7/2009
LOL! YIKES, sounds like Heily is going to be in for a loong night!

Great chapter though! I'm intrigued to know how the party will go. Especially when there's liquor involved!
Livin on the EDGE chapter 2 . 2/11/2009
well there is a reason for Jeff to be slightly annoyed. Randy's trying to steal his girlfriend.

Mandy
XtremeMNCowgirl chapter 2 . 2/11/2009
WOW! This is getting intriguing! I can't wait to see how this turns out!
RollinsInTheDean chapter 2 . 2/10/2009
Really great chapter, please update soon
Sandra Moore7474 chapter 2 . 2/10/2009
Awe how cute can't wait to see what happen next
deeeeeeactivated chapter 2 . 2/9/2009
Yes. You updated! :)

Ommg. Heilly is one lucky chickk. She has Jeff, and Randy's got a little thing for her too ?

Sigh. I am soo jealouus. Haha. Speaking of Randyy, mann did he look hott tonight, or what ? Hehe.

Well, he looks hott all the time. Anyway, If I were Heilly and I did that little segment with Jeff ,

I dont think I could have helped myself from throwing him on the ground and jumping his bones. Lmfaoo.

Wtf is Jeff's problem ? Geez! It's just a freaking text message, homie. Why are you frontin' ? Lol.

So hotstuff Randy is sending her these texts, huh?

Uh oh. It's going to be some drammaa. Hehe. Great chapter, dahlinn.

Update, pleaase!

-Bianca.
RKOsgirl92 chapter 1 . 1/23/2009
I like this story! I hope that you keep writing in it! If I was in her position I would choose Randy!
RollinsInTheDean chapter 1 . 1/20/2009
Great story so far. I am anxious to see this one
XtremeMNCowgirl chapter 1 . 1/20/2009
This is a great first chapter, you've got me hooked! Now I want to know how this whole thing started! LOL!
Livin on the EDGE chapter 1 . 1/19/2009
wow. I already love this story.

Mandy
17 | Page 1 2 Next »