Reviews for Haunted
CaseyJr chapter 5 . 2/24/2011
your story is really good and I hope you continue it one day. Would love to see her father and mother in it again and the others knowing her real name! Please please update one day!
Brucas Makes It Great chapter 5 . 11/24/2009
thats really cute that Brooke confided in Lucas

update soon
psiek chapter 5 . 8/28/2009
Just came across your story and let me tell you how much I absolutely freakin love it! you seriously have to update please! It's been a little over a month movin on to two and I need more Brucas loving!

I love love how Lucas was so persistant! Their little bickering was cute but I can't believe he and peywhore ... friends with benefits! ew! Them almost doing it but stopped thanks to stupid julian! grr! lol!

The whole 20 questions was awesome! I'm so happy and thrilled that Brooke confided in LUCAS! YAY! Thank god he didn't freak out after she told him the truth! I have a feeling he's going to be there to protect her from now on! Her father is majorly disgusting.. good poor Brooke! I'm glad she moved to tree hill and met her group of friends! I just cant get over BRucas! They're super duper cute! I love love how she was so honest with him about everything ... and making love at the end was amazing! He went to see her... aww that's so cute! I hope it's not all fun and games! I hope he was being honest when he said he wanted her!

Please update! I can't wait for more! I hope Brooke trusts lucas enough to let him be around her! They're to cute for words! update soon!

phearywinkle! :0)
R a p t u s M i n d chapter 5 . 7/2/2009
Awesome! awesome! awesome! hell yeah that was definitely worth the wait lol. This chapter was great, I really like that their was some awkward tension between BL in the beginning. I also loved that Brooke yelled at lucas for being an ass. It was obvious that lucas wasn't into peyton as much as she was into him but still he deserved getting yelled at for doing FWB with her. But of course peyton's delusions of them making it work was her fault, so glad he was straight up with her and told her they were not Boyfriend & Girlfriend. I can't believe brooke told lucas about her awful childhood. But I'm glad she feels safe enough with him to be so honest. It's really great that he makes her forget the bad stuff from her past. Now on to the really good part:) YAY BL had sex! LOL. Wow you did a great job with that scene, and thank you so much for NO interruptions hehe. They were really hot and I loved how lucas didn't say a word and just took her once he got inside her apartment. That was lucas' ultimate sexy moment. But now I'm a little worried, because you said there will be the Love/Hate thing still going on(which I love btw). I just really hope brooke doesn't push him away after this. I mean I think he really cares for her and right now they just got even closer, so I wouldn't be suprise if brooke gets scared of being so intimate with him and ends up pushing him away. Ugh I will be so mad at brooke if she does that. OK amazing chapter once again and please update real soon.
Abcdefg001 chapter 5 . 7/1/2009
OMG SHE TOLD SOMEONE YEA!

super happy it was lucas...thank god for that.

i so exicted about the next chapter to see what happens the morning after or where they go from they...realationship PLEASE! can't wait
tanya2byour21 chapter 5 . 7/1/2009
It was worth the wait and I am glad she opened up and told Lucas what her father did to her. I loved the Brucas momoent and hope they don't hide what they have and say to hell with Peyton. lol. Great chapter and I loved it. Keep up the great writing and please post more soon.

Tanya
Withmyheadintheclouds chapter 5 . 7/1/2009
Great story! Very interesting and I loved this chapter. I'm glad brooke confessed to someone at least about her past. Update soon!
rosseyanna chapter 5 . 7/1/2009
OMG! Great update. I'm glad Brooke finally decided to open up and to Lucas. I'm squealing right now at the awesomeness of Brucas and your fantastic writing. I love it a lot.
KayyyReneee chapter 5 . 7/1/2009
OMFG! How do you say amazing in spanish oh yeah asombrosa...this was great! i loved it and i'm so glad that Brooke was able to come out and feel lucas in! i'm so excited to see there relationship soar! the ending scene was perfect! AH Next chapter Brooke is going to have to break it to Julian! I can't wait till everyone finds out that there together...i know it will piss peyton off! this is truly an amazing story...keep up to good work! Thank you so much for the reply at the end! UPDATE ASAP!
dianehermans chapter 5 . 7/1/2009
great chapter i love dat brooke tolt lucas
Long Live BRUCAS chapter 5 . 7/1/2009
I am glad it was luke that brooke told her past too. In time I hope she tells naley too. The more friends she has the better for her. Especially since shes been seeing her dad.

I cant believe they had sex. After what brooke told him her dad did to him.

Maybe they can help each each. She can help him be nicer and not a jerk. And he can help her get through this. And if she really is seeing her dad she will have luke there to help protect her.
brulian equals forbidden love chapter 4 . 5/11/2009
oh wow lucas and brooke ALMOST had sex :O :P

hahahah. awwh i kinda felt sorry for julian..

HOPEFULLY, there will be more brulian :D

...cant wait for more

hm, i wonder why haley's frustrated ;D
insanebeauty chapter 4 . 5/9/2009
I love this so much.

more please.
tanya2byour21 chapter 4 . 5/9/2009
I am going to hurt Julian for intrupting them. I got yelled at for yelling at the computers when he knocked on the door. I am going to hurt him. lol. This was a great chapter. Keep up the great writing and please post more soon.

Tanya
flipflopgal chapter 4 . 5/9/2009
Lol great chap! Poor Julian though lol! Update soon!
47 | Page 1 2 3 .. Last Next »