Reviews for The Turning of a New Leaf
PiffyEQ chapter 1 . 5/6
*cry*
Why do so many stories get dropped :( There are so few James/Sev stories out there.
Joey Bermuda Ketail chapter 7 . 7/16/2013
NOOOOOOOO! CURSES! AVADA KADAVRA! WHY NO MORE CHAPTERS?!
Goddess of Monsters chapter 7 . 6/28/2013
Awww!
I can't wait for the other chapters!
SorecroressGoddess chapter 7 . 2/27/2013
Awww soo very cute!
Next chapter please!
Guest chapter 7 . 2/21/2013
This is sweet a shamse though your not going to update from seeing the last time you did
asiacheetah chapter 7 . 9/26/2012
Too bad you've stopped writing this. I like this OC take on the pairing.
johnnycakewasgolden chapter 7 . 12/29/2011
Update soon!

Two requests:

a) James fixes Secerus hair to stop being greasy and somehow finds a way to fix Sev's nose!

b) Regulus to be in here!
Unamerican chapter 1 . 6/6/2011
whoa intense and good
Night13 chapter 7 . 12/14/2010
I kinda expected a bigger reaction from both Lucius and James, but then again Lucius does act like he owns the world. update soon _
Night13 chapter 5 . 12/14/2010
Yay it's fluffy goodness _ Although i wonder how Lucius is gonna take this. Lol Potter against Malfoy it was just destined to happen _
Night13 chapter 4 . 12/14/2010
Umm i don't know, but maybe you should have waited for them to be more friendship type and then do any physical touches, no? Either way that was a good beginning to start off with if James wanted to be on Severus good side now _
Night13 chapter 3 . 12/14/2010
Oh wow i went speechless there never thought would swing that way. Wonder who her partner, would be ironic if it was a Slytherin she was dating. Lol i loved James remarks when he was telling Lily he didn't mind _
Night13 chapter 2 . 12/14/2010
Poor Severus he really doesn't deserve what has been happening to him, but sometimes life isn't fair
Night13 chapter 1 . 12/14/2010
Forgive me for being rude, but James can't be seriously remorseful now after everything he's done to Severus i don't really think it would be fair to Sev. cause its just pity :( Good story by the way _
Nomorii chapter 7 . 9/11/2010
Nooooo dont abandon this story pllleeaassseee. I love this pairing. Its a shame it never really caught on. smh..i dont understand why, i find it much better than sirius/severus or even severus/lupin. Your story was an enjoyable read!
46 | Page 1 2 3 .. Last Next »