Reviews for Say That We're Sweethearts Again
lost soul's keeper chapter 2 . 2/16/2009
:rolls eyes: Joker is...I honestly can'tthink of a word...

is it bad taht I'm loosing my anger at him for trying to hurt jonathan?

The horse thing was cute.
AlexPrime chapter 2 . 2/15/2009
Yay! The next chapter is up! I was hoping it would come out today! (Just so you know, this is Quillian91, but I just changed my name).

Heh, I can see Joker drugging Jonathan and then moving all his stuff out. Jonathan passed out on the floor and Mistah J just stepping over him while taking his things. Poor Crane. He really doesn't deserve all of the abuse Joker throws at him. But in a way, Joker's actions in this chapter are really kinda sweet! In a very Jokerish way, of course. Giving him a horse and neglecting to give it a place to sleep. It's like "Here's a long commitment! Have fun! Ta!".

I had a feeling that he would make some Cranes for Crane. It is so appropriate. And how he defensively says he made the foil ones. Hahah! He can be such a little kid sometimes. A really, really murderous little kid.

The Godfather reference made me snicker. That sounds like something he would definitely do. Everyone likes a good movie reference! XD XD XD

Lately, it seems that so few stories are updating, and that is driving me insane! I have so many on alert, waiting to read more, but they never update. Alas. So I am really, really giddy that you update so often. Stalkerish as this may be, but I look forward to getting the story alert in my email. As if I didn't check it obsessively enough!

I have finally started writing lately again, and recently posted a Harvey Dent story. Check it out if you want. It was one of those random little bursts of inspiration and I clung on to it like a lifeline. After so long of not having any good writing ideas, it was a burst of fresh air! Halleluia! :)

Anywho, Love the story, love the chapter, love Crane (I really, really love Crane!), and love the Joker (Same as Crane!).

Update soon!

Ta!

-Alex

(Alexandra-the-Great91)

(Formerly Quillian91)
MK08 chapter 2 . 2/15/2009
Jonathan seriously must have a ridiculous amount of willpower at the moment, because if I were him, the minute I saw all the cranes, I would have thrown myself at Joker in a heartbeat. Of course, I would do that any day of the week.

This chapter was ahmazing. :) I do hope Harley drops by soon, though. I miss that crazy girl!
King0fCrows chapter 2 . 2/15/2009
Yes, in all the fanfics i've read the Horses name is Nightmare. But i think where you got the ideas of the horses name being "crow" you were confusing it for a nickname Scare'Crow' has been called. But I haven't read the comics so i could be wrong. Once again i can NOT hate the joker...ugh. The worst part is that i am honestly starting to believe he really just wants to be friends again with Jonathan. He is trying SO hard and he gave him SCAR releaving medicine. Sigh. I think that if this is really just an evil trick by the Joker that I will cry for Jonathan because i myself have some slight trust issues and know how hard it is to over come them.

You know that game you play, where your suppose to fall back and let your friend catch you? Yeah, well i can not do it without freaking out and threatening my catcher that if they drop me I'll kill them. Then it still takes me five or six times to actally do it. So yeah, I can relate. Okay this review is long enough. I will see you again Oh-God-Like-Author (which is now you offical title). And in response to your last review respone I believe i may love you to. LOL. Over and out, Bullet.
Melvisik chapter 2 . 2/15/2009
I think it was a real horse head in the Godfather. It was gonna be made into glue, so they got the head. Horse sandwich? Wow, sounds interesting. Not a big fan of ham though, so it might not be for me :). But there is a dish made of raw lamb that I love :P!

Anyway, my mouth was dropping more and more when Jon was given all that stuff. I literally gasped out loud when you mentioned the cranes! And yay, Joker knows origami!

I wonder why the Joker is trying so hard tho. Just for the heck of it? I admit, befriending Jon would be a challenge, but a worthy one? I'm glad he is, don't get me wrong, just curious.

I beautiful horse, a house, a flower...oh yeah, I would crack. Not because of being flattered, but because I'd feel guilty about not accepting :P.

We gonna see Harley soon? Yay!
Jack.Jak chapter 2 . 2/15/2009
!

This story is so much fun to read, and theres only been two chapters thus far!

Joker took pictures so he could put everything back, I'm still laughing about that. For some reason I find that funny as hell.

I can't wait for the next chapter and Kudo's for always being so prompt and reliable when you update. Its love when I can log on and almost always find a new chapter to busy myself with!
Aloria-Catalonia chapter 2 . 2/15/2009
The pic was definately amusing

Love that Jonny got a horse. He'll probably take good care of it, once he figures out where to put it.

Can't wait to see how Jonny and Harley's reunion will go
Lady of Pride chapter 2 . 2/15/2009
Hah-he got a horse! Called Nightmare, no less. If that doesn't complete the whole Scarecrow (headless-horseman-from-hell) look, I don't know what will.

Brilliant, as usual. And I liked the fanpic for your story. It was quit amusing.

;)
sapzberry chapter 2 . 2/15/2009
Jonny never hear the saying 'you always hurt the one you love?'

That being said, the Joker would be a regular Cassanova.

Ain't nothing says 'I love you' like a couple broken bones.

You never fail to make me laugh. Love it.

The conversations between those two are absolutely priceless. The Joker is so damned random, it is great. And. . .well. . .Jon needs to breathe, a bit.

Man. I wish someone would come up and give me a horse. It could sleep in my shower or something.
GreyLiliy chapter 2 . 2/15/2009
Yay! Scarecrow has his horse. *glitter* That's so wonderful. XD

Man. When the Joker wants something he gets it; so many things to love in this chapter from Joker relocating all of Johnny's things, to folding the aluminum cranes, to Johnny yet again telling him the real meaning of flowers.

But most of all the horse. Because Jonathan needs a horse; ever since he rode one in the movie it's been essential. Plus, Sleepy Hollow - headless horsemen, scarecrow? It just all fits.

...and of course Joker making the reference that every little girl wants a pony. And Crane driving to Joker's in his PJ's. Wonderful image.

So wonderful. XD *shoves Jonathan and Nightmare together* OTP.
Shmelly chapter 2 . 2/15/2009
He really is incredibly anal! Epic line. XD I'm not too fond of horses... used to have riding lessons but I got thrown off a shire horse and a pony in about five minutes so I quit. Public humiliation and two mouthfuls of suspiciously clumpy paddock grit can do that to a person.

Moving all of someone's crap and then putting it exactly as it was is nothing short of disturbing. It's only endearing because of who did it. -_- [long-suffering expression]

He would be sleeping on the sofa in my house.

I am most highly satisfied with this chapterial development, and my reloaded and sane-ified laptop agrees.

Bonus points if you read this without thinking "WTF?"
OceanFae chapter 2 . 2/15/2009
“Right. Because I’m passionately sorry. Anyway, there’s more inside.” Joker is way funnier when he's not bieng a narsassistic asshat... YAY for horsie! And yay for "so I’m used to bonding with sweet, adorable things before I eat them." That had me giggling maniacly...
Your Lovely Roommate chapter 1 . 2/15/2009
This makes me quite happy. Beyond happy, actually. The Joker is so hopelessly cute. :]

Jonathan better be getting that pony soon!
rockyyy chapter 1 . 2/15/2009
i love joker's random usage of french, and the mary poppins song :) although i can't remember that particular one, really. all i remember is the song about feeding the birds and sweeping chimneys and spoonfuls of sugar.

and i really don't blame jonny; i'd be *way* past the point of reluctant too. i love how joker is so sure that they'll be friends again-sometimes i think he's more narcissistic than jonathan is!

just as the previous works, you're doing fantastic, boo!
Insanities.E chapter 1 . 2/15/2009
Ah, I love you...

Anyway I love it, not like I don't love your other three this is just new. Anyway I like how this one has started and I hope you update with speed.

Also I like how you are dedicated to you're work.
92 | « Prev Page 1 .. 2 3 4 5 6 .. Last Next »