Reviews for Burning The Edges
DreamInDecember chapter 35 . 12/24/2016
It got a bit dull in the middle, but, I am happy I stuck with it. I love the ending. Thank you.
Guest chapter 12 . 12/30/2015
I hate that bella forgave emmett and Rosalie so fast. They didn't deserve it her forgiveness!
AxJay26 chapter 33 . 2/11/2012
Edward, you sexy evil genius. LMAO. That line made my night.
AxJay26 chapter 24 . 2/11/2012
You write the best makeout scenes...
AxJay26 chapter 10 . 2/10/2012
Is it odd that I hate having my picture taken, but find a guy with a camera incredibly alluring... Me and my personality contradictions. My point is, I love your Edward :)
AxJay26 chapter 5 . 2/10/2012
I've really been enjoying this story, and then I looked at the clock, realized it was 11, and knew I would have to go to bed soon... And then I thought, HEY It's FRIDAY! Fuck yeah :)
AxJay26 chapter 1 . 2/10/2012
thoroughly amused. glad I found this, albeit a little late, considering the day you finished it was almost exactly 2 years ago.
Maybourne chapter 19 . 11/4/2011
Ugh! I an so mad! I know I've been in a bitchy mood the last few days (surfin the Crimson Wave) and because of that I really hate that Bella forgave them both so easily. I would be so much happier if she told them to go fuck themselves and then the story ended. LOL! When I'm in my right mind, however, I'm sure my opinion would be different. :p
Aislinn Night chapter 35 . 8/30/2011
Aww man... It's over... Guh... *sniff* Oh that was great.
You'reMyAlibi chapter 35 . 8/24/2011
This is such a great story! I love it a lot(: It was well written and shocking, like how Lauren was revealed to be a lesbian! Great story(:
mcanary chapter 35 . 8/3/2011
This has been one heck of a ride here. You have brought up so many issues high schoolers can go thru, but done in such a way that it makes you feel for them all. This has been so very well written, you have done a fantastic job. Looking forward to reading EPOV outtakes. Thanks for sharing.
TrulyOutrageous chapter 35 . 6/22/2011
This story was just added to a community I subscribe to and Burning The Edges blew me away. This story is Awesome.
JackNorton chapter 19 . 6/9/2011
hai there :)

so yeah. I'm not a great reviewer, hence my appearance only on ch 19 :)

gotta say, your story was on my to-read list for ages. I'm not a fan of High School fics. but I love BtA. adore it. sometimes I get reeeally frustrated by the slow flow, but it's just me, b/c I can't imagine this story any other way. it's so edgy at times, but in general it's very calm and... serene? (also I'm not good at choosing the right word).

so anyway. plan on finishing it today, and then doing some pimping on .com

oh, and the writing is beautiful.

"Edward's hands held onto either side of my waist, his fingers pressing into the thin fabric that covered my skin. I could feel his fingers mold into me as he lifted, his thumb resting on my ribs, the four others pushing into my back. The heat of his imprints soaking through the light material."

amazing.
angela9319 chapter 23 . 1/31/2011
Oh they are soooo sweet! I love this Edward! :)

I absolutely loved this chapter and I really have to sleep cuz I have to go to school 2morro but I can't put this thing down! Lol good job girl!
angela9319 chapter 19 . 1/31/2011
Ok I had to review this lol! I fucking hate rose, i can't help it! And I like her on twilight, I just don't like her and Emmett here! And Bella annoyed the shit out of me for forgiving them so easily, cuz I don't even buy rose's excuse! Ugh!

P.S I am frustrated with the characters but I love this story, I love E&B relationship and their personalities and I understand the decisions you have to make for the story, I am just frustrated with the characters right now! Lol
1,034 | Page 1 2 3 4 11 .. Last Next »