Reviews for Choices 2: The Demichild
Athena'sWorstNightmare chapter 1 . 4/15/2010
Thhe first Choices story you wrote SUCKED shit man no one like Percy/Thalia. Like cmon crap iss all i have to say and goodbye!
Napoleon Tak chapter 31 . 2/13/2010
um...this story didnt make any sence...so was percy suppose to be annabeths dad and thalia not her mom and grover now annabeths son?and whos the second annabeth? and what is the plot really suppose to be of this story,i feel like im reading "FAMILY GUY GOES WRONG"
Stunning'Lady'Schwarz chapter 31 . 10/30/2009
AWESOME storie what else do I say? Huh?:)
Stunning'Lady'Schwarz chapter 28 . 10/30/2009
You are like toe-tally awesome im not e real weepy person and im .I have read to of your other stories life book os fannominal(i think i spelled that right.)
Nothiiing chapter 31 . 7/22/2009
come on u gotta write another one its so good
quiddmobile chapter 30 . 7/5/2009
I think annabeth chase is gonna take over?

i don't really know.
Curryosity chapter 1 . 7/2/2009
Wow..2nd paragraph, and I'm already sad, THALIA DIED? HOW COULD YOU DO THAT TO HER! I was really looking to some Percy-Thalia stuff / Sigh...First, you mess up the whole Percabeth thing, and now you kill Thalia? You're cruel, although I still love your writing :)
drfammer chapter 28 . 5/3/2009
omg completeley awesome! ive been reading since the beginning and all i could say is wow!
lily13 chapter 26 . 4/18/2009
This story is the best!So great don't stop when the story do a sequel.

Another demichild or a story and Pello/Altair and Annabeth's kid

Plz don't stop !
lily13 chapter 11 . 4/18/2009
Can u give me the website for the map of the new camp half-blood
UpUpHereWeGo chapter 5 . 3/28/2009
really good!now i see why u killed annbeth!
Magic 8 Ball of Zen chapter 24 . 3/23/2009
Zeus is not happy with that remark
Magic 8 Ball of Zen chapter 23 . 3/23/2009
akwerd turtle (cant spell that for shit)

nice touch, Annabeth should end up w/ Altair

I don't like ares, for some reson i though Pello was Athena, Hades not Athena, Ares how could she end up with that ... ( some profound swearing in several languages later) i mean seriously the big three and Athena as great grand parents would be frigging amazing! dose Jake necessarily had to be the dad? after the hole 16 years old proficy was done hades kid born ages normally then is the same age as Annabeth it could have been a one night stand and... Annabeth never knew (because later that week she and Jake got it on and vwala gid three and Athena as great grand parents But do not have Nico be the dad if you go with this

P.S. ma shifts are broken so no caps today
Magic 8 Ball of Zen chapter 21 . 3/23/2009
what are her powers i forget

luke nice touch

Annabeth should have some Posiden powers to though (more or a really kick ass one)
UpUpHereWeGo chapter 3 . 3/23/2009
WAH! First Annabeth, now Thalia! You horrible cruel person! How could you!
48 | Page 1 2 3 .. Last Next »