Reviews for Ponytail
falconrukichi chapter 1 . 11/6/2014
Cuuuuuuute!
AceOfSpades12 chapter 1 . 8/27/2014
wust a drabble? owo btw nice stowie
LAVenus111213 chapter 1 . 5/11/2014
Very nice! Good job!
CatLover444 chapter 1 . 2/2/2014
Very Sweet! Want More!
Melan Anime chapter 1 . 8/22/2012
hehe cute Aki! i liked the story!
yugiohyaoiloverandsonicfangirl chapter 1 . 8/17/2012
I like Drabbles. Like I said in 'Stormy Nights', don't be so hard on yourself. You might see these as crap, but to me, I think they're the best.

When I said that i think your Akiza x Yusei fics are great, you might see this as an opinion. But I'll Tell you this, what i said is 100% true. You're a gifted author.

So like i said, don't be so hard on yourself. Keep the Akiza x Yusei fics coming. You're the best!
YugiohandPokemon chapter 1 . 4/20/2012
No offense, but I generally don't like your stories. This was good though.
Xen Kenshin chapter 1 . 11/20/2011
That was short, sweet and to the point without changing the character personalities. It was a good read.
Diceskin chapter 1 . 7/27/2010
that was great! even though it was short you have some real talent to make a short story so good!
Acoustic Seasons chapter 1 . 5/23/2010
Aww... Kawaii! Yeah, Aki WOULD look hot in a ponytail... I totally agree with you! PS I love how you always end your stories like that! It's so... uh... um, I lack the right word... I give up, but you're seriously good.

4Never & Always, Akiza Fudo! &hearts
DGMSilverAirHead03 chapter 1 . 1/23/2010
Eh, drabbles are okay. This one was really good in my book.
mel chapter 1 . 12/22/2009
damn. im alittle turned on now. hehe, this was great! you should make more, i loved it!
James Birdsong chapter 1 . 9/5/2009
Lovely
lol chapter 1 . 8/25/2009
loved it
SMYGO4EVA chapter 1 . 4/11/2009
I love this drabble, and besides, it's a favorite couple of mine. :)
20 | Page 1 2 Next »