Reviews for Failure to Fangirl
Haruka-chan1994 chapter 77 . 3/20
Ahhh this story is amazing! I haven't been able to stop reading, I hope it gets updated soon
Langas chapter 77 . 3/18
Nice one
TSUL chapter 77 . 2/1
Omg I can't wait to read the next chapter! update soon author! 3
TSUL chapter 70 . 2/1
I cried a little when Yuudai and Yuzuku died. /3
Guest chapter 5 . 1/19
Jokes on Nami- Kiba gets hot later on xD
mathgirl92 chapter 77 . 12/12/2016
It is so awesome to have you back!
Nami is as weirdly awesome as ever, and just ... Waffles.
And I guess crazy (crazier?) Nami next chapter, hmm. Definitely don't want to miss that.
Sada Pazaki chapter 77 . 11/30/2016
OHMYGOSH I LOVE THIS STORY SO MUCH

This story has made me SO HAPPY while reading it. I love the charming, creative, randomness of Nami and I'm so excited that you're actually still updating after all this time.

I will patiently wait for more. I know how life can be...it's the ultimate distraction lol
Marie Yoshina chapter 77 . 11/22/2016
Ohmygoshhhh!
THIS IS LITERALLY THE BEST NARUTO FANFIC I HAVE EVER READ! LOVE THIS STORY SO MUCH!️️️️
Anyways...phew...
I just wanna say that you have a really good writing style and it's really been an enjoyable journey from the very first chapter till the recent one!
I love how you made Nami funny in order to lighten he mood of the story.
So pleaseeeee update soon cause I can't wait to see more of Sasuke/Nami moments!
THANK YOU SO MUCH FOR WRITING THIS STORY! I WILL FOREVER BE INDEBTED TO YOU!
Guest chapter 77 . 11/19/2016
Can't wait til your next chapter. ;)
Applejax XD chapter 77 . 11/11/2016
lolz, that was a fun dream she was having, i cant wait for the next chappie XD
redtippedquill chapter 77 . 11/6/2016
I love this story! You really must update more often...
HoldTightAndPretendItIsAPlan chapter 76 . 10/17/2016
I don't care that you haven't updated in a while or that others call your character Mary Sue, I find this story great and humorous!
Guest chapter 57 . 10/8/2016
I find it amusing that the lot of them are doing random shit while there's an intense fight happening at the moment
belladu57 chapter 76 . 10/1/2016
Very good
Riomi-senpai chapter 76 . 7/12/2016
Please more update!
1,417 | Page 1 2 3 4 11 .. Last Next »