Reviews for Clary's Dream
Guest chapter 2 . 1/23/2013
I know it's been awhile since you updated this, but would you maybe reconsider that?
AJLYAMBER96 chapter 2 . 9/6/2010
please keep writing
Mia chapter 1 . 2/2/2010
pleasepleasepleaseplease write more!
DarkSunshine24 chapter 2 . 12/19/2009
ooh heres your review and i hope you make this more than just a one shot!
Finish chapter 2 . 9/28/2009
ok you should totally finish this story leavin it hangin isnt cool and maybe jaces pov and what else is alec gonna say jeez come on it kills me
aquamysticwriter chapter 2 . 8/23/2009
OMG that must have been so embarassing for Clary. Please write more it's agood story.
Emily Cullen 17 chapter 2 . 8/15/2009
oh lol poor them...and poor in love alec. or fake-in love alec. tho i wld so pick jace over magnus any day. rly.
Emily Cullen 17 chapter 1 . 8/15/2009
3 things:1 it was awsome

2. I SO AGREE W/ U THERE SHOULD B 100 KISSES. PER BOOK

3. that so sounds like Jace at the end, great job :D
HiddenStruggle chapter 2 . 7/24/2009
I would love it if you continued the story!
Twilight-Jacob-Lover chapter 2 . 7/8/2009
dude... *chuckle* i am dieing of laughter here! you have to go with the story.
aenon chapter 2 . 7/7/2009
LMFAO! ALEC! lol i knew he was gay before he did. lol when ya sit and think about it...Why the heck is such a cockblocker? Why is he always int he way? Why does he care so much about Clary and Jace? Why does he hate Clary? ..well duh... he's in love with Jace.

And I think Jace secretly knew all along and just didn't say anything to be nice...haha!

Jeez Alec was SUCH a cock blocker...UGH! lol I love this story, very comedic XD
aenon chapter 1 . 7/7/2009
AHAHAHAHAHA! "yea bastard it was a fantastic dream about you and me gettin it on...".. she should've said that! omb bob I would love to see how he would respond to that! haha! Probably somethin like "So...how was I?" haha! ...ok im having way to much fun with that. anywho..

This is great! I like it! XD
EdwardIs4Me chapter 2 . 7/4/2009
Poor Alec walking in on that. Please update soon! Really soon!
Amber chapter 2 . 6/21/2009
what the hell! why does everyone always stop just when its starting to get hot! ;) write more!
Lana Ves chapter 2 . 5/26/2009
ha ha, they got caught! too bad, at the same time. *sigh* i really need to finish rereading the first two books so i can read CoG. *sigh* i really need to stop spoiling this for myself... lol. but cute fic! thanks!
39 | Page 1 .. Last Next »