Reviews for Fate Worse Than Death
Guest chapter 23 . 4/21
Edward finally decides it's time to propose. How. Fucking. Sweet. He's very very verrry lucky that Bella can still hear him. Though thinking Bella woulda been better off dead. The Cullens (except Edward coz he's def gonna escape and kill himself) and Jake are gonna hurt but well. B is beyond deserving of some peace no? In the end. Finally
Guest chapter 1 . 2/16
was edward's POV ever posted?
agoogoo chapter 25 . 12/25/2016
Beyond underrated. You wrote great! Keep it up
agoogoo chapter 24 . 12/25/2016
All this time i thought that maybe it was the venom. From James yeah? That maybe they didn't get it all out and it started working it's way into her system. Coz she's less clumsy and all thr burning. The plot hole woulda been that it waited to take effect at too opportune a moment, almost forcing this plot line
agoogoo chapter 21 . 12/25/2016
At least we humans have sleep to get away from it all. I'm assuming it's rare but. What happens to vampires who experience trauma? They don't really have an escape do they? Poor fellows
agoogoo chapter 20 . 12/25/2016
Are they still mates? After all this...character, from Edward, are you really going to force Bella to stay with him? As his partner? Forever? God even i feel rejected
agoogoo chapter 17 . 12/25/2016
What i'd personally like to see next, is the Volturi coming for Bella (to change her after some minor drama where they find out how strong she might be) and her going with them willingly coz she's tired of dealing with Edward's drama. It's childish but i am so tired of him on her behalf
Guest chapter 6 . 12/1/2016
It looks like Vixen's "Black and White" has been put on the market for sale using different characters.
Ticcing Bat chapter 25 . 10/27/2016
so good.
Toni Masen chapter 25 . 10/9/2016
OMG that was a cracking story, I couldn't put it down. Renee was pathetic. I disliked Charlie intensely. Jacob irritated me as usual. I think this is the first Edward that has ever annoyed to the point that I actually thought to myself that I didn't like him! Everything and everyone at St. Vincent's ...whoa, that had me on edge. When Bella came to the conclusion that Edward only wanted her for the rest of HER life, that broke my heart, i'd never thought of it that way before. Bella let Jimmy off very lightly, blowing the drugs into his face, she should have followed that with the cattle prod! BRILLIANT
jk chapter 6 . 5/27/2016
seriously? you gave bella ptsd? just from a doctor shocking her a few times a week? get over yourself bella jesus...only pussies get ptsd...ya I fuckin said it. you cant deal with your shit? its just like fainting...you cant deal with shit so your body shuts down...
ptsd is for pussies
jk chapter 5 . 5/26/2016
is the rest gonna be about "healing" cause if it is just let me know so I can stop wasting my fucking time
jk chapter 3 . 5/26/2016
if bella really believed that Edward left her because he just wasn't that into her then why would she feel like it was appropriate to go to his room and throw herself at him?

that doesn't seem like something you would do if someone broke up with you
jk chapter 2 . 5/26/2016
so at the mention of Edwards name bella not only freaks the fuck out but then her body shuts down? ohhh that makes sense...LOL hahha stuuupid

I'm confused how she wakes in her room...then presses her face to cold glass...but then when her "angel" comes in she feels her restraints fall away...as if shes strapped to the bed...so which is it? surely if shes strapped to a bed she didn't have a cool window pane right there to press her face against!

why is bella so pathetic?
omg were in the woods...don't leave me here! I cant possibly walk out of the woods on my own! LOL
then the numbers came to block the pain? seriously this is the shit you write?
jk chapter 1 . 5/26/2016
this really makes no fucking sense...bella is human she doesn't even feel the mating bond...so all this is is a teenager acting like a boy leaving her is the end of the fucking world...drama queen!

this bella is one of "those" people...you know the girls from Victorian age that have "the vapors" ...that cant deal with any kind of drama...that cry and scream when they see someone hit someone else...that break down and cry over not much...that fucking faint...their bodies actually shut down because their pussies and cant "handle stuff" that get ptsd from seeing a mugging... flinch when they hear "his" name...have panic attacks when they see something that reminds them of "him"...don't eat cause their depressed...LOL so mother fucking pathetic...
how about a story where Edward leaves and bellas like well he can go fuck himself...and she just moves on...barely thinking of him, cause hes in the past and theres nothing she can do to change him leaving...cant force someone to love you after all

having her look like death and act fucking crazy? not really appealing
958 | Page 1 2 3 4 11 .. Last Next »