Reviews for Alphabet Weekends
Linds14 chapter 5 . 3/29/2009
Oh wow that was unbelievably hot! Phew..

I have to say..I would think that they would be a tad bit more uncomfortable with this..but maybe not because they did have their first kiss together and lost their virginities together...so they've been here before haha

I don't really care how they feel at this point..I just want more sexin' from them! haha
TheNinthCullen chapter 5 . 3/29/2009
I Love the letter I along with ice bream :)
twloha14 chapter 5 . 3/29/2009
great chapter.

hmm, I?

let me think..igloo?

lol, thats about it[
mad4hugh chapter 5 . 3/29/2009
Awesome chapter Jen. You made Edward a man after my own heart: a lover of ice cream!...and not just plain, old vanlla! Chocolate.

'I' was one damn sexy weekend! Totally yummy!
ThatLeftyCurse chapter 5 . 3/29/2009
The chapters just keep getting better :D. It was great to see Edward's side of all this.

Please don't tell me the letter - I like it as a surprise, otherwise I'll be unfocused all week going "What is Bella going to do with that letter?"

Here's to a cheesy grin xD
libbybelle chapter 5 . 3/29/2009
I scream, you scream, we all scream for ice cream! How about some "Edcream!" Update soon!
twiobsession14 chapter 5 . 3/29/2009
"Denial is not just a river in Egypt, Bells" hahaha

cant wait for the next chapter ]
edwardemmett09 chapter 5 . 3/29/2009
Amazing. Abso-fucking-lutely amazing.
Ivygirl702 chapter 5 . 3/29/2009
I will never be able to eat chocolate ice cream again without thinking of this chapter.
nermalasu chapter 5 . 3/29/2009
ok so as i'm reading this...which btw was fantastic...the comedian i was listening to in the background kept mentioning ice cream! that was very clever, i would never have known what to do with the letter I. and how great was it that bella wanted to keep the blindfold on! amazing! can't wait for the next letter!
Rennesme chapter 5 . 3/29/2009
Freaking LOVED IT!
AngelAtTwilight chapter 5 . 3/29/2009
YAY you updated and I love it! Such a hot and sexy idea, and the way Edward stayed in control... yum. I think I may have to take up this idea and go find my husband now! ;) Bravo!
WildcatLizzie83 chapter 5 . 3/29/2009
This was great use for the letter I. I'm amazed with your creativity; there's no way I'd be able to come up with something interesting for each letter of the alphabet. Nicely done. :)
7oNjA chapter 5 . 3/29/2009
My idea for I would have just been ice. Ice is such a sexy thing that most people just don't know about... but there are still some places where ice should never go, or so I'm told. Anywho, this was a great chapter! I can't wait until next weekend!

~bbyluv
rchpbabe chapter 5 . 3/29/2009
love this jen! more more more!
11,409 | « Prev Page 1 .. 735 742 743 744 745 746 747 748 755 .. Last Next »