Reviews for The Academy Epoch
S.B.N.O chapter 2 . 11/8/2013
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Please update?!
Guest chapter 2 . 9/5/2013
Your writing style is superb:)I love the way you depicted their personalities.I particularily enjoyed Aizen-san's line:"after some...persuasion":)They are both soooo...in character:)Please update soon,it's a wonderful story!
And PS:You know what they say-when life gives you lemons,take them and hope to God it's good yaoi!:)
ZombieExterminationSpecialist chapter 2 . 11/12/2012
O.O new chapter...please...
iFanboy chapter 2 . 5/17/2012
Please update soon!
Lilinette chapter 2 . 2/18/2011
Lol,push em bak in!
nashixyukina chapter 2 . 1/20/2011
well to be honest with you this is the BEST uraharaxaizen fic i've seen so far! and i'm truly telling it like it is. seriously this is awesome! continue writing please! ,
Doughnutwithsprinkels chapter 2 . 9/2/2010
Oooh, I love this! I feel somwhat bad for Urahara since Aizen's evil 'n' stuff, but the story probably wouldn't be the same without that :p So, good job, and update soon :D
shikshiinjr chapter 2 . 6/22/2010
WHOOT! Awesome! A Kisuke x Aizen story! I am getting more and more into this apiring every day. I hope you update soon :P

Seeyas X3
HenrySeb chapter 2 . 5/9/2010
Ingenius story . . . I love them as a couple. Plus the fact how cute Urahara was acting and how sexy Aizen was acting. Good job keep going!
Mytho Del Rosa chapter 2 . 9/9/2009
omg...rp faster DX

OTP alart! xD
Mean Faol Banrigh chapter 2 . 6/20/2009
X3 meh likes... O.o I cant believe Aizen-chama doesnt like sweets!
Leah182 chapter 2 . 6/18/2009
i like this story so far, so keep on going it's getting good.
Inuyoshie chapter 2 . 6/5/2009
O_O No one can resist koala biscuts... that is one of those random as hell quotables that you tell all of your friends who have no friggin' clue what you're talking about!

I really like this story... it's an interesting pairing. Please write more soon!
RadicalEd57 chapter 2 . 4/25/2009
Sorry for the anon review. The login thing becomes stoopid on the PSP.

Anyhoo. You HAVE to continue this! I literally look for something for this pairing every other week. The only ones I've read so far have been from Dracoqueen22 so I'm glad someone else decided to take a stab at it. I can't wait for the next chapter! XD

Keep up the great work!
kellymarianandanne chapter 2 . 4/4/2009
hahaha this is excellent! you write urahara so well! please keep up the good work and please update soon!