Reviews for Blind as a Bat
P.T. Piranha chapter 2 . 7/20/2013
This was quite amusing, a very funny concept. I think the chapter length inconsistency works out fine, because it plays out like one long scene, but with a strategically placed cliffhanger.

And come to think of it, it whouldn't be too surprising that they could mistake a cat for a human, using Digimon logic. Digimon are all Myotismon/Vamdemon and co. know.
Animelover Inf chapter 2 . 8/16/2012
X D THAT was funny!
Skullchritudinous chapter 2 . 4/25/2012
Despite the obviously satirical intent, this fic brings up a good point: how would Digimon be able to tell the difference between humans and animals, if there are humanoid and animalistic Digimon with little to no distinction between intelligence levels?

This is very silly, but not in an obnoxious, overbearing, "LOOK HOW SILLY AND CUH-RAZY I AM HA-HA-HA PLZ REVIEW" way that some fic can be. I like it. Thank you for writing it. (:
OneLonelyPickle chapter 2 . 8/10/2011
This...

This...

It's perfect. That's all I can really say. I have absolutely nothing negative to comment about. Kudos to you, sir or ma'am.
Lunamew chapter 1 . 7/5/2011
It's okay Miko, I would probably do the same exact thing if I was in your situation.
Permanent chapter 2 . 2/21/2010
Haha, this is fun to read. xD Especially this ending.
Flowing Tears chapter 2 . 8/31/2009
wtf lol. human world noobs!
Circeus chapter 2 . 8/30/2009
Now, _this_ leap pof logic I definitely did not expect XD.
Potgenie chapter 2 . 8/19/2009
Omg, Vamdemon is a real retard. : Who would've known? Lol.
Miss-Stoneflower chapter 2 . 8/18/2009
xD brilliant.
PrincessJaded chapter 2 . 8/17/2009
And here I was thinking Vamdemon was a smart mon. *shakes head sadly*

Cute ending...
Lord Pata chapter 2 . 8/17/2009
good god, how much a moron DemiDevimon can be? and worse even Vamdemon himself fell for that too *shakes head*

Guess Vamdemon isn't precisely smart neither and here I thought the main villian was the smart one XD
Aster Selene chapter 2 . 8/17/2009
SHOCK! This is multi-chapter?

xD; And I thought Vamdemon was smarter than that...
Animelover Inf chapter 1 . 4/15/2009
LOL!

I have one question, did Vamdemon become blind?

That would be so cool!

Pico devimon: Master I have them!

Vamdemon: Ah.

Pico Devimon: Boss, I'm behind you. Your talking to the wall.

Vamdemon: I knew that!
Potgenie chapter 1 . 4/10/2009
I didn't expect that! OK, that is really really random... XD Nice title!
21 | Page 1 2 Next »