Reviews for Storks and Wolves
Iloveyoutoooo chapter 6 . 7/1/2010
Haha I love yur names but I like Some of mine better!

Edward is the Mind Rapist

Emmett is the Hulk

Rosalie is Barbie

Jasper is Mr Smiles. (Sorry I liked yours (; )

I heard another story someone called Carlsie Dr. Sparkles and I love it haha

Esme is Mommy Dearest

and Alice doesn't have a namee
Obsessedfan13 chapter 16 . 6/21/2010
Okay, I understand I'm only half way through the story but guess what? I absolutely love it! I swear the characters almost dead on, it's everything I want in a story! Humorous, angsty, heartfelt and underlying hint of romance. I laugh almost every chapter. I officially love everything about it...and I'm just half way through! I can't wait to read your other stories. Just thought I'd let you know! :D
Obsessedfan13 chapter 3 . 6/21/2010
The nick names are hilarious. I scared my cat I laughed so hard. :D Just thought I'd let you know haha
Empty-Account000000 chapter 34 . 6/14/2010
There were a lot of typos in this story

and it kind of confused me and some parts.

But this was one of my favorite Callwater stories.

I love Embry and Leah. I do hope Tony and Seth get together.
Donnesha chapter 34 . 6/7/2010
plz plz plzzzzzzz make a sequle i would love to read more
xoxokristen chapter 34 . 6/3/2010
great story!
xoxokristen chapter 19 . 6/3/2010
great story but can you please work on your grammar/spelling like your and you're; there, their, and they're; then and than
steffiii07 chapter 6 . 5/24/2010
poor seth...:)
x-rayLady chapter 34 . 5/5/2010
OMG! I just found this story today and I just couldn't stop reading! You really did a great job! You captured the mood swings of a pregnant Leah so perfectly that I was surprised to find out you were male ;-) I was convinced a woman with experience was talking, lol. So yeah, you've got talent, definitely :-)
TheUnderStudy chapter 34 . 4/13/2010
I really enjoyed reading this story! Very few stories are out there with a well written Leah. Thank you for doing her justice.
Teamjacob18 chapter 34 . 3/7/2010
Such an amazing story, i loved it! It's hard to find good Leah stories in my opinion and i have thoroughly enjoyed reading yours. Congrads are in order me thinks lol! x
laurasiobhan chapter 34 . 3/3/2010
aw i lkoved this story onto the sequel can't wait to see what happens!
Little Emily chapter 34 . 1/16/2010
Great I loved your story begining to end :)
Lok2685 chapter 12 . 1/10/2010
Really impressive work...that plot you had for Embry's novel is a really good on; i'm serious i don't know where you got it from that would be incredible to hear
Team Blackwater chapter 33 . 12/29/2009
please dont make seth gay. it will ruin all my pervert fantasies with him.
613 | « Prev Page 1 .. 2 3 4 5 6 13 .. Last Next »