Reviews for Driving Lesson 2: A Whole Different Game
HeavenRose chapter 1 . 3/26/2009
Haha, I love it! Keep on writing!
Maxiekat chapter 1 . 3/26/2009
This site needs smilies so I can use the one that claps, lol. I loved it. What a fun, original story. And the fact that you focused on Jerry makes it even more awesome. You could feel his anger slowly boil over through the whole story as Bobby worked his magic at being the most obnoxious brother possible. And the fact that Camille's father was in on the joke, made it even funnier. Great job :D
WriterT chapter 1 . 3/25/2009
hahaha, that was awesome!

I loved it.

Everyone was perfectly in character, and everything Bobby did was just how i would have expected. Perfection. Between this story and Jack's driving lessons, i am set for life! :)
lfcgirl81 chapter 1 . 3/25/2009
Aw, I loved this! :) I felt bad for Jerry at first though until it became clear that James was in on it all but yea, poor Jer, he has to put up with so much huh?

I loved this line when Bobby and Jerry were still at home:

~to shoot some shit with your older brother~ haha so very Bobby and exactly what you would expect him to do when he was back in Detroit! lol

I loved Evelyn in this again, like I said before on the board, you make her come across as a strong woman, just like in the movie

~“That’s quite alright, ya’ all ain’t gotta go golfin’ with me~ I can hear Jerry (or Andre) saying this, its so perfectly in character!

And Evelyn's ~It’s better if he meets him now while you can explain him, rather than waiting for the wedding when he’s going to be drinking and really looking like an ass~ was so funny and totally true! hahaha atleast now Bobby and James can hang out at the wedding! ;p

I really like this Addison guy :) and I love how he knew all along what Jerry wanted to ask already. I really like Camille and Jerry together

LMAO the JD instead of water bottles! I keep picturing those Mark pics on the golf course and this is just so perfect with it all! haha

I guess the Mercer style of communication saved Jerry in the end here :p even if he doesnt always like it

Thank you so much for writing this, it was amazing and I think you handled the whole golfing thing perfectly!