Reviews for Loving beyond human reason
sti chapter 4 . 1/10/2010
amazing end with proposal! )
TheWackedOne chapter 4 . 4/26/2009
love it more.

such an impromptu proposal.

sheesh, have some tact James.

update!
fictiouswrighter chapter 4 . 4/14/2009
AW! I loved the end! It was so amazing!

luvz,

Gwen

fictiouswrighter
LilyXJames chapter 4 . 4/13/2009
love the proposal! hahaha

please update soon

lilyXJames
lilxjames chapter 4 . 4/13/2009
aw that was awesome!
Pappy's Girl chapter 4 . 4/13/2009
omg! I love your story
Bella Cullen Halliwell chapter 4 . 4/12/2009
great fic, love it all the way. Can't wait to read ur next works.

X.O.X.O.
classicmovielover chapter 4 . 4/12/2009
Aww. That was sweet. Glad Lily came to her senses.
BlueSkyMornings chapter 4 . 4/12/2009
Aww XD haha good, now will you marry me XD haha woo! XD yay they're together! Oh happiness, I wonder what's going to befall them next XD it's going to be good since they're going to get married. It's not going to end soon is it?
TheWackedOne chapter 3 . 4/11/2009
this is sweet. continue it.
BlueSkyMornings chapter 3 . 4/11/2009
OMG you've done it again XD you just keep bringing me into your amazing stories XD I can't wait to see how this ends up XD so many different possibilities XD But i have faith in my favorite author XD
JustCallMeDollface chapter 3 . 4/11/2009
okay lily, really get a backbone, give me one good reason why you shouldn't be with him cos your sucks! (hm i might be going insane, talking to people that don't really exist is probably a symptom) ] anyways update soon! great job!
Knight 03 chapter 3 . 4/11/2009
Aw, thats so sad.

I hope they sort out their problems...

poor James and poor Lily...but especially poor James (because I love him )

-Knight 03
LilyXJames chapter 3 . 4/10/2009
sniff sniff *grabs a klenax and blows her nose*

that *sniff* was *sniff* so *sniff* s-ad *sniff*

*sniff* please *sniff* up *sniff* date

i *sniff* know *sniff* that *sniff* i *sniff* am *sniff* using *sniff* more *sniff* than *sniff* enough *sniff* sniffs *sniff* and it's becoming annyoing but i just couldnt help myself _ hehe

can't wait to read the next chapter!

Lily *sniff* X *sniff *James

ok sorry just had to do it hehe :D
lilxjames chapter 3 . 4/10/2009
ugh stupid lily, i hope she comes to her senses soon!
28 | Page 1 2 Next »