Reviews for My country, my home
pix chapter 26 . 3/23
OMG update please
pixie chapter 26 . 3/3
OMG this is too good
Please continue the story
riiiiinszy chapter 26 . 3/1
Such an awesome story please carry on I'm dying to know what's gonna happen next this is my 3rd time to read from the start so hooked so don't stop update soon
brit chapter 26 . 2/27
please please please awesome story
brit chapter 26 . 2/2
Please continue this story
brit chapter 26 . 7/9/2014
Please continue this story
The velocity chapter 1 . 6/19/2014
Sweetie
Your story is good bout the grammar sucks
You should get a beta
Also some parts make no sense like what omh duck said
Guest chapter 26 . 5/27/2014
Please finish this story it is really good. I check it everyday to see if there's a new chapter up.
Brit chapter 26 . 2/18/2014
Please update soon
Ohm duck chapter 14 . 2/8/2014
Honey
3inches by 5 Is the size of a napkin
And if carlisle is so rich why is he sending his kids to a no fee school.
Rlla chapter 26 . 1/27/2014
:( update soon pls. I'm begging you. I love this story so much. :(
Brit chapter 26 . 1/26/2014
Please update soon
Anon chapter 26 . 1/24/2014
It's been so long since you've updated again :( I really do miss this story and the old days where I used to come back every week and read this. Of course, I understand why you haven't updated I mean afterall, you do have a life haha. But please update, I'm really curios to know what happens next, especially the turning point. You're a very talented writer and very creative. You should consider to try and publish this honestly. This is such a unique piece of writing, absolutely marvelous.
twiFan-1234 chapter 26 . 1/17/2014
Please update.. love this story! Couldn't stop reading.. its soo exciting.. plz write more :]
Anna chapter 26 . 1/14/2014
Hey, I just realized you updated after a long time. I'm so glad. I've been with this story ever since it started. It's truly amazing. Pls update, I really want to know how this ends. This is so unpredictable. I love this story zoo much! x
1,322 | Page 1 2 3 4 11 .. Last Next »