Reviews for VladxDanny Porn Without a Point
ashie dragneel chapter 1 . 4/2
i love your vlad x danny lemon w and me too when i saw sam and danny lovey dovey i was like 'wtf why are they even together in the first place ._.' i can't handle them being together ugh
Guest chapter 1 . 1/28
I support you I LVE BL to ( I'm lesbian to)
LadyDmoniaque chapter 1 . 5/28/2016
Ugh i understand you, when i saw that part i was like "iiuu please no, i don't like that couple" but when danny is with vlad is like "come on vlad! Bite and kiss him already!" I'm bisexual so for me every kind of couoles are fine.
I love how you write! The fanfic was really good
CreativeBobbles chapter 1 . 3/11/2016
Niiice
MurderUrges chapter 1 . 6/21/2015
somethings wrong with all of us
I loved this story
SamanthaManga chapter 1 . 1/22/2015
I really like this story and hey nothing wrong with liking a man and a boy together :) I certainly like it. And if there's something wrong with you then there's something wrong with me too but I just embrace it lol. Everyone finds it odd that I think there's nothing wrong with incest, beastiality, bdsm, pedophilia, killing, torture, ect. I mean I don't participate in it but I still don't see anything wrong with it. I liked that Danny was getting homicidal urges it was adorable! I find it just adorable when children think and talk about murder and torture. Dunno why but meh I also think bdsm and the fact that a couple was made from a kidnapping adorable (in a story not real life) sorry I kinda went on and on didn't I? Oh wells any who it was nice reading your story and I'm kinda the same way about hetero couples or I used to be it made me wanna throw up reading or talking about hetero sex or anything even close to intimate between a man and a woman. I have no clue why I don't anymore
night sky waver13 chapter 1 . 8/13/2014
Tell me about it love your work and I'm just as screwed up as you when it "comes" to that stuff
HalfaGhostGirl13 chapter 1 . 2/25/2014
Wel actually there is something wrong with YOU! YOU ARE SO SICK, HOW COULD YOU ENJOY THAT! Also I think you and you girlfrien are horrible persons
lemon chapter 1 . 12/13/2013
I gotta tell you, this fic is hot XD
Of course, your works always does XD
But I've been wondering, if you good at writing a hot lemon scene, why don't you go writing mpreg? I bet your fic will beyond the hotness!

Thanks :D
Lolfunny2002 chapter 1 . 8/26/2013
No offense but this got ME gagging...
GabbyGirl chapter 1 . 6/9/2013
Lol I had to read it again I mean come on! Ok I'm might not be a lesbian or anythin' but I just L-O-V-E YAOI it's amazing XD
GabbyGirl chapter 1 . 6/9/2013
AWSUM and I know how you feel dude I also gaged a little when they kised XD
Nathalie chapter 1 . 5/29/2013
Theres nothing wrong with you
I'm lesbian too and I'm also fucking turned on when I read or watch yaoi
And I thought the same when I saw Danny and Sam kissing. Scary about that is that I' a gothic too
Being normal is fucking boring

(Sorry for my bad english. I'm such a goddamn german yaoi-yuri-lover)
FenrirGreyback.PrinceOfYaoi chapter 1 . 4/24/2013
Fuck yeah! I'm bisexual but it doesn't mean I'll watch that either! Yaoi and yuri at It's finest!
777angeloflove chapter 1 . 10/9/2012
LOVE IT! SO HOT!
45 | Page 1 .. Last Next »