Reviews for Rapture
Misteree Gurl chapter 15 . 8/25/2009
Aw that was cute. Oh I hope Karin remembers him eventually!
xxxChaosQueenxxx chapter 15 . 8/25/2009
so cute
Wintersong01 chapter 14 . 8/22/2009
update soon!

i love it!

kyaa~!
thorned.sunflower chapter 14 . 8/22/2009
ichilover3-san! there's too little...

:C

i wanted momo to get pissed off more!

*huff*

anyway, glad your back! _
Javane chapter 14 . 8/19/2009
This really awesome.
we use dollars not haircombs chapter 13 . 8/17/2009
XD
we use dollars not haircombs chapter 14 . 8/16/2009
.

Keep on writing~
Kakashis-Girl1369 chapter 14 . 8/13/2009
This story is awesome, I can't wait for the next installment to come out, I only wish that the chapters were about 3x longer than they are, but you're the maestro here and you control the flow and length of it all ;p

GAH! I hate Momo Hinamori, she's such a conniving two-faced bitch While watching the anime in the beginning, I profess that I was at first a ToshiroxMomo fan, but then all that shit happened and I did a total 180, thank God for that... I'm now a die-hard ToshiroxKarin Fan-Girl and proud of it ;p

Once again I thank you for writing this story and posting it up here, I love your work _
Harlett chapter 14 . 8/12/2009
I said once, but ... Sorry, Momo.

I'm sure she got in trouble during her walk through there xD
SmokeThief chapter 14 . 8/10/2009
Ya Hinamori think she slick tryna get Karin to be with her. Toushiro wasn't fallin that shit.
mary-loki chapter 14 . 8/10/2009
hi! the chap was fantastic as always! um Karin is jealous! XD hahaha P um when is Ichigo going to see Karin? O I want to know s post the next chap soon, yeah? kisses, bye!
strawberry.fishcakes chapter 14 . 8/10/2009
well DUH

Ah maan...

No tension pwease~!

(even if it's like really good)
hatami chapter 14 . 8/10/2009
helo

pretty good chapter just short... but still nice

update soon
lazyguy90 chapter 14 . 8/10/2009
Sweet merciful crap! Damn this is one fantastic story. It gets me so ridiculously amped whenever you update this. It's just that mind bendingly good. Ah... Hinamori... The bane of my Bleach enjoying existence... Oh how I despise her on so many levels. Here's hoping she gets what she deserves i.e. something terrible and devastating. She deserves no less for being an obstacle in Karin's way (and sort of being the reason Karin died) as well as being potentially THE most irritating character in the series. Anyway... My daydreams about her destruction aside, bloody excellent work as always. Keep it up!
kawaii san chapter 14 . 8/10/2009
yay yay you updated! I'm so glad!I loved the tension between momo and karin. I actually do like momo. Please don't turn her into a villain it makes me sad when authors do that.

Can't wait for the next chap!
2,021 | « Prev Page 1 .. 113 120 121 122 123 124 125 126 133 .. Last Next »