Reviews for Fruit Of my Loom
Encypher chapter 5 . 10/22/2012
That was a cute story. I like how Quil had to untie Claire's shoes for her. And the last chapter was just so gorgeous!
Mika vamp girl chapter 5 . 7/15/2011
Awwwwwwwwwww how cute!
winky23 chapter 5 . 8/27/2010
awwww its so cute and perfect and i want it and im gonna go cry now hahaha good job :)
ldjumper06 chapter 4 . 6/14/2010
Um, I'm not sure if yu know this or not but you can't have identical twins when one is a boy and one is a girl. It's not possible. Only when the twins are of the same sex can they be identical, otherwise they are fraternal twins. but it is a good story, none-the-less.
Eslisle Cullen chapter 5 . 5/7/2010
AMAZING!
ME LOVEY JAZZY chapter 5 . 2/1/2010
AW! HOW ADORABLE!
hippogriff-tamer chapter 5 . 9/7/2009
The last chapter with the kids at age 5 was precious but I really enjoyed the whole story..thanks for sharing it
mangocider chapter 5 . 9/6/2009
cute little story
VaMpIrEoBsEsSed280 chapter 5 . 8/24/2009
u should write some more i love it its so cute that would be the perfect family definately
tonks-quinn57 chapter 4 . 8/18/2009
YEAH I KNOW! but apparently they're not together anymore! Loved the chapter! YAY QUIL IS a FATHER! :D :D
tonks-quinn57 chapter 1 . 8/18/2009
OMG THAT CHAPTER WAS SO CUTE! I loved it! okay...on to the next! :D
SweetlyBroken33 chapter 5 . 7/31/2009
This was a really sweet story I really liked how it wasnt a million years long and the fact that this was good enoug to stand on it's own. Very touching and sweet I loved it really. thanks for the great read I'm glad that I found it.
Mikita chapter 5 . 7/9/2009
Aww... such a sweet story. Thanks for sharing!
grazia591 chapter 1 . 5/21/2009
Haha gotchya
grazia591 chapter 5 . 5/21/2009
Ok so i really like your story and i read the one about how yaya is imprinted on and everything but one thing is driving me absolutely nuts . . . You CANT have identical twins of the opposite sex its either two boys or two girls hence the IDENTICAL part! other than that its great! :)
47 | Page 1 2 3 .. Last Next »