Reviews for The Jacob Black Parade
MeEkO93 chapter 1 . 12/11/2009
omg all of these made me laugh my ass off! this is the most awesome thing i have ever seen!i made a parody if helena. its about gay people lol. maybe i'll post it XD this made my day!
AllApologies451994 chapter 15 . 11/22/2009
Wait... Does "Kill All Your Friends" happen to be one of them? I know it's a B-side for Famous Last Words, so you have to have it even if you weren't planning on it. Cause I'm just awesome enough to make you do that. :D
AllApologies451994 chapter 9 . 10/1/2009
Okay, scratch what I wrote last time. THIS is my favorite song from the Black Parade. :D So yea... I'm gonna read the rest now. :D
AllApologies451994 chapter 6 . 10/1/2009
Hahaha, this is mommy's favorite song on The Black Parade. ...As you can see, we come from completely different ends. She likes 'I Don't Love You' and 'Cancer' and I like 'Dead!' and 'The Sharpest Lives' :P ...Well, I'm gonna read the other chapters now. :D
AllApologies451994 chapter 4 . 10/1/2009
OMG! This was my favorite song on all of The Black Parade. Well, it's sorta tied with Famous Last Words and The End. But o well. :P Well, I'm gonna read the rest. :D
little-miss-twilighter chapter 14 . 8/17/2009
lmao! that actually made me laugh really bad P I would have reviewed every chapter but yeah it would have taken years and would have been pretty much the same thing over and over again (how good they were) D Great parodies and I shall tell people about your stories and mention it when I upload a new song as im lovely like that P

little-miss-twilighter

xx
little-miss-twilighter chapter 5 . 8/17/2009
wow! that was AWESOME D It was definately one of your best. Im really surprised you dont have more reviews as they are all so great D You inspired me to do one more MCR parody (im wokring on it now but when I upload it i will of course mention you and your great parodies D )

little-miss-twilighter

xx
SubjectDelta chapter 1 . 6/26/2009
DO NOT EVER DO SUCH BLASPHEMY AGAIN! Please, spare me! My Chemical Romance doesn't deserve to be insulted like this. Twilight is just... sickeningly awful. Please... o_o
xXxchemicalxnightmarexXx chapter 7 . 6/24/2009
awesome
xXxchemicalxnightmarexXx chapter 6 . 6/23/2009
Omdayz i saw my chemical romance and Had to read

i love the idea you had. it's a brillent.

I still think gee's r better but yours were awesome!

have you tried wrighting your own songs? i think you would be really good!

good luck!

xx

(My chemical romance r my life x)
MCRRockMyWorld chapter 5 . 5/29/2009
some of the words don't fit, but I think it's really clever what you have done. Do you like MyChem at all? And are you a 'Jacob Fan' by any chance? lol