Reviews for The Mystical Ring
Vongola Princessa chapter 1 . 9/4/2009
Its really good and I hope you can describe the clothes are something. This is just a request you don't have too, but this is still a really good story(:
black neko hime chapter 1 . 6/10/2009
please upload another chapter!
aiyen chapter 1 . 5/20/2009
nice... I think this will be very interesting... Wonder why he has to pretend as a boy., hmp..
Manic Potato chapter 1 . 5/12/2009
Wow. Eight months ago. That's... quite a long time. But anyways, I loved the beginning. X3 You haven't put up the other stories' first chapters yet, so I can't really say which one I would you to be continued first. :P

That wizard guy at the beginning was very pitiable. D: I feel for him. That woman was so cruel and harsh. TTTT And yay for Mikan dressing like a boy Ho ho ho An extremely interesting start!

Keep up the good work!
TheBadsun chapter 1 . 5/12/2009
NO CONTINUE IT

wah

i wanna read lol

well tell me when the poll is up so i can vote! lol

although i really do find this one intersting!

i feel like going to type mine now! lol

well i hope u uupdate this one thoguh its sounds really good!
SetoJouFan chapter 1 . 5/3/2009
So far i'm really enjoying reading this story I do hope that you write more!
phlOx bloOm chapter 1 . 5/3/2009
wow!

I love it..

make another chapter please!_
An Identified Nobody chapter 1 . 5/3/2009
ahahaha... new story... i will be expecting the poll soon. :)

-An Identified Nobody
Lost Wingz chapter 1 . 5/2/2009
i like it. it has a excellent start n mikan dress as boy...why? nice work n i wont to read more if u continue

keep up with the good work
x.Yuee.x chapter 1 . 5/2/2009
OH! so interesting! :D and it will be awesome with mikan dressing up as a boy! x3 I LOVE THIS! :D even tho its just the first chapter :P xD upload soon woman! jk xD take care! ttyl
Vione chapter 1 . 5/2/2009
A great start, definitely. I like this, Michi. x)

Let's just wait until you post the first chapter of your other stories, alright? xD

Btw, one question, when does this story take place? Modern times? )

- Yuna
Ochibi-san117 chapter 1 . 5/2/2009
- nice fic :]
shokolatte chapter 1 . 5/2/2009
awsum beginning. continu! how could u hold this great idea in 4 8 months? lol keep ritin n watchin anime/drama wile u do :D