Reviews for Training the Swan
Homebody chapter 2 . 5/5/2009
I won't leave you hanging.I'm just waiting to see where this story takes you. Can't wait for the next chapter.
RdRidingHood chapter 2 . 5/5/2009
i like this and cant wait to read more
berdb chapter 2 . 5/5/2009
longer chapters please.
AlyxHera chapter 2 . 5/5/2009
Okay, wow. that was really good!

I agree, there's the Lizzie and the Liz and the Beth, but Ellie is really nice and totally original.

Couple of Grammar mishaps, but other than that it's awesome!
Delaware forever chapter 2 . 5/5/2009
Aw. It's a cute filler! The kiss was really sweet. I hope Charlie's okay with it! Update soon please!
TwilightFan104 chapter 2 . 5/5/2009
I like the shorter chapters even with the cliffies. Poor Bella, she has been through so much. Her emotions must be all over the place. Maybe she justs needs reassurance that she is desirable. And let's not forget that Edward is hot.

Loved the way Edward was with Ellie. I can see her wrapping him quickly around her little finger. He is gonna want to protect her as much as Bella. So sad that she understands so much.

Loved this line -Yes, eye-gasm; fuck Kim Kardashian and reality TV.
bells18 chapter 2 . 5/5/2009
great chapter. Edwards wish came true lol! i feel so bad for Bella. nobody should go through that. please update soon! :)
Sendmeonmyway chapter 2 . 5/5/2009
Oh no not a cliffy! I understand Bella's bitchiness completely. She's had a shitty life so far from what we know and trust issues. It make sense she's not going to open right up and try to be best friends with Edward when so far every male that we know of in her life has hurt her.

Edward's mind is a dirty dirty place to be. I love it]

Xoxo- Sendmeonmyway 3
tkeaton1 chapter 2 . 5/5/2009
i like the idea of this story very much! Look forward to the updates
Nethead97 chapter 1 . 5/5/2009
Oh man this sounds like it's gonna be god!
twitch chapter 2 . 5/5/2009
I pretty much love this story already. Shorter chapters are just fine if they get to come out quicker
wisdomous chapter 2 . 5/5/2009
wo! get it Bella!

i love that Ellie is already warmed up to Edward, and he seems quite taken with her as well. *sigh*
Haylzi chapter 2 . 5/5/2009
Ok thats just evil haha, great chapter tho, cant wait to read what happens tho she may be testing him as its to early for action yet even tho I dont wana say that lol maybe a small make out session would be great ellie sounds cute as well pls update soon :)
flecour chapter 2 . 5/5/2009
Im glad you went with a differnt nickname for Elizabeth...adds more to the originality of the story...well to me anyways, O haven't come across a story like this yet. Im actually quite sike to see where you go with it. )

Excellent Chapter! )
edwardbabymomma chapter 2 . 5/5/2009
I dont blame her I would kiss him too. Great story!
6,283 | « Prev Page 1 .. 400 407 408 409 410 411 412 413 .. Last Next »