Reviews for When you gotta party......
You know who i am chapter 1 . 12/28/2001
Bravissimo Eh.

Two (and three if i had an extra Hand) thumbs up.

Yay.
Snoopy2 chapter 1 . 12/20/2001
Yay! i luv your stories. Yay! I wish i could write comedy, but i cant, so yeah, just go ahead and make me feel stink. Did i mention yay? Well, yay. This is a pretty off-base review. Sorry. Write more Toby, pleeeeeeeeeeeeeeeease! Yay!
Red Witch chapter 1 . 12/20/2001
Ah yes, nothing better than Duncan bashing and Pietro going insane and drunk...Very funny! He He! You can't take the Brotherhood anywhere can you?
PietroMaximoff4Ever chapter 1 . 12/20/2001
Ha- cute! Great fic, write some more! :) Pietro rules (not to mention SOOO cute! Ya gotta love the speedster!) _
Lucid Dreamer chapter 1 . 12/19/2001
Oh damn, was this ever hilarious. "I *said* I was sorry!" LOL! That's always a good line. Sent you a couple of mails Becs, so drop me a line while I work on some entertainment.
Myth chapter 1 . 12/19/2001
Very good. Pietro is the best so don't even try to mess with him! sorry I am a big fan of his and your character is just as funny. BYE!
artwwsa chapter 1 . 12/19/2001
That was really funny. I love your Mel stories. Hee hee. Please do another one as quickly as possible.
the almighty reviewer of this fic that is almighty says that this fic is indeed worthy of reviewing becos it is good but not only is it good it is funny specially if the person that is reviewing it whaich is me has had a lil bit to much caffine but that chapter 1 . 12/19/2001
nuff sed well not really i can go on forever and ever and ever and ever and ever but i wont becos that be annoying i aint annoying actually i am but thats not important is it no its not well im off even thou i do feel like typing everyone is sooo slow that dont talk fast enuff but whatcha gon do well i could like yell at them and throw a fot but i wont and now i wont type nemore becos my hand is starting to hurt oh well bai bai

Aroha

(ya gotsa luv me)tha wun and only T'Girl also known as cabbage or that krazy bitch but only from mah friends are u my friend?