Reviews for How To Torture Wyatt Cain In One Easy Step
april168 chapter 1 . 6/25/2010
That was sooooo sexy! The best smutty Cain/DG I've found so far. Good job!
onewhowatches chapter 1 . 2/7/2010
to quote wyatt cain: guh.

my brain has melted. are you proud of yourself? D:


onewhowatches :3
Imagination-Parade chapter 1 . 8/7/2009
So I clicked into this story because those darn eggs are the sole reason I look forward to Easter every year and ended up finding a fantastic and sexy little story! Now I really wish I had a Cadbury Egg. Great job!
T'PeeJ chapter 1 . 6/12/2009

That was wonderful.
AmericanFairy chapter 1 . 5/26/2009

That was amazingly hot! I will never look at those eggs the same way again. :D
The Dark Insomniac chapter 1 . 5/14/2009
LMAO That was awesome! :)
KellyRoxton chapter 1 . 5/14/2009
Wow Wow Wow. Great Story. Hmm What a way to make a candy delivery. Hugs you I can't wait to read more DG/Cain from you. Talk about YUMMY. Wow. Great Job.
KLCtheBookWorm chapter 1 . 5/14/2009
Gosh, I've been eating those things wrong all these years. *Snicker*
leat79 chapter 1 . 5/13/2009
Y'know, I've never thought of a 'Cads Berry' egg in such a way, and I'm not sure I will again. Damn Easter for being so far away!

Very enjoyable, a lot of fun.
Miller0259 chapter 1 . 5/13/2009
*melts...similarly to chocolate*

This was freaking HOT...

ver-very nice! :D

I shall have to appreciate those chocolaty treats next won't be hard with that image of Cain... lol

gofloaz chapter 1 . 5/13/2009

My oh my! :D Me LOVE.